De som inte röstar ska hålla käften

Den här tråden diskuterar artikeln De som inte röstar ska hålla käften.
Inlägg #1: Postat: 2001-11-28 17:47:00
christer kyreus
Superkorkat sagt, Navid. Alla måste
få demonstrera på sitt sätt.
Alla är inte stora i käften
eller har talets gåva. Värst är dom
som inte bryr sig - PÅ NÅGOT SÄTT.
Inlägg #2: Postat: 2001-11-28 17:53:00
Michael Lundahl
Inlägg #3: Postat: 2001-11-28 18:37:00
Fredrik Jung Abbou
You have been fooled ordentligt grabben... Du ser saker svart eller vitt samt gor politikerna en jatte tjanst genom att fa folk att velja sen skita i resten i ett par ar for att velja igen samt halla valsiffrorna hoega sa ingen ser hur lagt fortroendet e for landets politiker!
Efter du har laest Michael Lundahls skitbra artikel. Las min som foljer samma linje faktiskt:Länk: sourze.se
Inlägg #4: Postat: 2001-11-28 19:39:00
gisela
SUCKER! har du också läst regeringens propagandatidning om att rösta, eller? : varför är ens åsikt inte skit värd om man inte håller med nåt av partierna? ska man rösta på ett parti man inte gillar? tänk om man tycker att alla partierna är skit? att inte rösta kan även vara ett aktivt val för att visa sitt missnöje med hela skiten. tror jag iaf, jag är fortfarande i valet och kvalet mellan att rösta eller inte,
Inlägg #5: Postat: 2001-11-28 20:16:00
Clemens Klarke
Att rösta betyder att man accepterar politikernas makt över individen... Jag vill inte stödja det här systemet där politikerna på ett eller annat sätt begränsar min frihet med argument som "solidaritet", "folkhälsan" eller "ökad lag och ordning"...det suger...
Inlägg #6: Postat: 2001-11-28 22:37:00
seven
Håller i princip med dig. Vi har de politiker vi förtjänar precis som vi har de kvällstidningar vi förtjänar. Om vi inte röstar kan det bara bli värre.
Inlägg #7: Postat: 2001-11-29 09:39:00
Stefan Holmqvist
Gäsp. En av dom mest uttjatade, dogmatiska missuppfattningarna. Sverige håller med hjälp av EU på att formas till en oligarki eller en smygdiktatur just på grund utav att nyttiga idioter som Navid skriver som han gör. " Man har ingen rätt att säga någonting eftersom" Vart står denna rätt skriven i SRL?
Inlägg #8: Postat: 2001-11-29 10:09:00
prime
Om man röstar blankt då?
Laddar...