Stimulerande att skriva för SOURZE

Inlägg #1: Postat: 2012-01-24 13:07:00
Jan Brunnegård
Stimulerande att skriva för SOURZE

Det kan tyckas att det är meningslöst att skriva i Sourze och liknade medier men jag har många ggr fått
fantastiska läsarsiffror, även om jag inte vet hur noga man läst.

Många ggr har det blivit debatter där jag antingen fått beröm eller idiotförklarats. Det får väga jämnt.

Några rader om Psalmtoppen i SVT gav 10025 läsare, helt fantastiskt.

Funderingar kring Homofilmer gav 4200 läsare.

Bekymmer med tusen nedlagda Mackar intresserade 8634 personer.

Tankar om Maranatsekten lockade 5500 stycken.

Kristet Budskap, 5100 grep tag i detta.

8596 tyckte att jag skrev dumma saker om Stefan Holm, hopparen.

Hotat Torskfiske engagerade 9060 hungriga.

Dingla i en Kista med rep omkring ville inte 6017 se någonstans.
0
Med sådana siffror är det verkligen stimulerande att skriva i Sourze.
Piggnar jag till lite till så ska jag försöka skriva artiklar igen.

Drömmer Janne B
Inlägg #2: Postat: 2012-01-24 17:22:00
Per W
Go for it, Janne! Dessutom har Sourze blivit bättre och varierande sedan vissa skribenter slutat skriva här. Det blev mycket 9/11 ett tag.
Inlägg #3: Postat: 2012-01-24 17:55:00
sunnyb
Janne:Att skriva är en form av terpi för mig o jag uppskattar oxå att läsa alla ni olika skribenter här så fortsätt att skriva!!!!!
Inlägg #4: Postat: 2012-01-24 18:32:00
Jan Brunnegård
Jag tycker att jag inte helt har återvunnit min språkliga förmåga efter hälsans olika prövningar. Men enda sättet att bli bättre är ju att skriva....där jag står. Jag gick tidigt i pension med en stark känsla av att jag hade så mycket ogjort. Kanske jag kompenserar för detta här! // Ja Per S har blivit mer varierande av olika skäl. Jag gick igenom hundratals olika artikel-rubriker i går och finner ett brett spektrum. / Sourze tycks ha betydligt fler läsare som tittar in här regelbundet än vad jag trott ...Mycket glädjande. Med varm hälsning till redaktören.
Inlägg #5: Postat: 2012-01-24 18:34:00
Jan Brunnegård
OBS 1,177 personer gillar Sourze. I vart fall vid ett tillfälle enligt Facebook.
Inlägg #6: Postat: 2012-01-24 19:31:00
CMO
#2 Det har återhämtat sig något, men är långt ifrån sitt forna jag..
Inlägg #7: Postat: 2012-01-24 20:03:00
Jan Brunnegård
CMO Något den stilen ja. Jag har alltid varit usel på grammatik och så förblir det nog. Men jag har ändå haft en utvecklad känsla för vad som är språkligt rätt. Därför har jag skrivit om till jag varit nöjd och rättstavningsprogrammet slutat visa rött. ;-
Inlägg #8: Postat: 2012-01-24 21:55:00
GunnarL
Nu har inte Leif Erlingsson skrivit här sen kl.08.04 i dag och bara det innebär ju en klar förbättring! Men visst är det en sida som genomgått ett radikalt ras om man ser till läsarsiffror hur pålitliga de historiska siffrorna är har jag svårt att bedöma - Billy Butt har någon artikel med läsarsiffror på ca 80.000, vilket jag tvivlar på är korrekt. Kul i alla fall att Janne B har vaknat till liv igen.
Inlägg #9: Postat: 2012-01-24 22:18:00
Leif Erlingsson
Med en Länk: sourze.se - blink till GunnarL.  :
Inlägg #10: Postat: 2012-01-24 22:22:00
Jan Brunnegård
Lika kul att se dig här ibland GunnarL. Jag har sannolikt haft canser i tunntarmen i flera år utan att jag fick ngn diagnos på det, trots många små undersökningar genom åren.Men våren 2011 blev det massor av olika undersökningar och slutligen sa de att jag var frisk i hela kroppen - men tunntarmen hade inte gått att undersöka inifrån.SÅ de tog fram stora kniven och tog bort 90 cm tarm. Sen var jag ganska döebnde ett tag. Men efter en månad så började jag ställa mig upp och nu är jag starkare än på många år. HURRA.
Inlägg #11: Postat: 2012-01-24 22:25:00
Jan Brunnegård
De gamla läsarsiffrorna kan inte vara korrekta men de jag redovisar på mig som är mer färska, de tror jag på. För när jag skrivit ett aktuellt ämne så har det blivit höga siffror. När jag skrivit ngt udda om religion så har det blivit bottennapp. Intressant är att många läsare tillkommit långt efter första publiceringen.
Laddar...