Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Stimulerande att skriva för SOURZE Det kan tyckas att det är meningslöst att skriva i Sourze och liknade medier men jag har många ggr fått fantastiska läsarsiffror, även om jag inte vet hur noga man läst. Många ggr har det blivit debatter där jag antingen fått beröm eller idiotförklarats. Det får väga jämnt. Några rader om Psalmtoppen i SVT gav 10025 läsare, helt fantastiskt. Funderingar kring Homofilmer gav 4200 läsare. Bekymmer med tusen nedlagda Mackar intresserade 8634 personer. Tankar om Maranatsekten lockade 5500 stycken. Kristet Budskap, 5100 grep tag i detta. 8596 tyckte att jag skrev dumma saker om Stefan Holm, hopparen. Hotat Torskfiske engagerade 9060 hungriga. Dingla i en Kista med rep omkring ville inte 6017 se någonstans. 0 Med sådana siffror är det verkligen stimulerande att skriva i Sourze. Piggnar jag till lite till så ska jag försöka skriva artiklar igen. Drömmer Janne B

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?