Inlägg #1: Postat: 2011-11-04 20:50:00
|
Michael Gajditza |
Har skrivit följande till C-O Schlyter:
Jag tänkte bara säga att Sourze håller på att förfalla till något jag inte alls tror var avsikten från början. Det är, med tanke på hur de som kommenterar tillåts hålla på, helt meningslöst att lämna några seriösa artiklar. Jag har tidigare haft stort nöje i att skriva och publicera det jag skrivit hos er, men kommer tills vidare att avstå eftersom jag finner det vara onödigt arbete och så lär det förbli intill dess att någon sätter ner foten och ser till att tonen skärps och nivån höjs.
Med vänlig hälsning
Michael Gajditza
|
|
Inlägg #2: Postat: 2011-11-04 20:55:00
|
ombudet |
Det finns för övrigt ingen anledning att kommentera det jag skrivit ovan ytterligare alldeles oavsett vad somliga troll förmodligen har att anföra fortsättningsvis.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2011-11-04 22:10:00
|
Mångsysslaren |
CMO, Jan Olsson och GunnarL har satt i system att trakassera vissa skribenter på Sourze. Jag förstår inte att de inte ens får en tillsägelse från Carl-Olof Schlyter. Fler och fler slutar skriva för att de bara får skit för sina artiklar, och de värsta skitkastarna är de ovan nämnda herrarna. De tycker väl att de är roliga, men de har förvandlat Sourze till ett skitställe.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2011-11-05 08:35:00
|
Mats Persson |
Helt enig med båda ovan. Har en tid varit aktiv som både skribent och kommentator men kommer numera ytterst sällan hit. Det är synd för jag uppfattade verkligen detta forum som seriöst och spännande när jag först kom hit.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2011-11-05 21:54:00
|
GunnarL |
Instämmer till 100 med vad Gajditza/ombudet skriver i nr 1! Det är svagt av redaktionen att inte kunna hitta på ett motmedel. Själv har jag föreslagit att alla måste skriva inloggade så att redaktionen vet vem vederbörande är. Att "mångsysslaren" är samma person som "Teofil Svensson", "Godnatt Nilsson", m.fl. m.fl. och är den som eroderar det här forumet mer än någon annan begriper däremot inte Mats Persson.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2011-11-05 22:13:00
|
open minded |
Jag slutade skriva här på grund av dina påhopp, GunnarL, så gör dig inte löjlig genom att framställa dig själv som oskyldig.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2011-11-05 22:14:00
|
GunnarL |
open minded ologgad!
|
|
Inlägg #8: Postat: 2011-11-05 22:29:00
|
GunnarL |
Det är nog som Arifi skrev - blöjan skaver och barnet blir grinigt.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2011-11-05 22:44:00
|
open minded |
Nu börjar du igen, GunnarL. Det kan vem som helst se. Du kan bara inte låta bli att trakassera andra!
|
|
Inlägg #10: Postat: 2011-11-05 22:56:00
|
GunnarL |
9/ Ologgad igen! Därmed betydelselös. Är det så att blöjan skaver och det är det som är förklaringen till ditt sabbande?
|
|
Inlägg #11: Postat: 2011-11-05 23:53:00
|
open minded |
Det är för att du är loggad som du har rätt att trakassera? Håller verkligen Schlyter med om det?
Nej, blöjan skaver inte. Jag lovar. Ta på dig den så märker du att jag talar sanning.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2011-11-06 00:05:00
|
GunnarL |
Hela tiden ologgad. Gå till din mamma och be henne byta på dig så du blir torr i röven och gå sen till din pappa och be honom torka dig bakom öronen så du blir torr där med. För där är det väl fan så fuktigt. Men nu är jag trött på dig! Jag hoppas att du finner nöje i att förstöra ett bra debattforum - jag vet att det finns personer som njuter av att förstöra för andra. För mig är det obegripligt, men jag vet att de finns, och du är ju bara ett exempel bland många. Hade du något vett i huvet skulle du i alla fall skämmas när du läser kommentarerna här om dina dumheter. Men som sagt - jag är trött på dig och jag är trött på redaktionens oförmåga att ta itu med dig.
|
|
Inlägg #13: Postat: 2011-11-06 00:05:00
|
GunnarL |
Hela tiden ologgad. Gå till din mamma och be henne byta på dig så du blir torr i röven och gå sen till din pappa och be honom torka dig bakom öronen så du blir torr där med. För där är det väl fan så fuktigt. Men nu är jag trött på dig! Jag hoppas att du finner nöje i att förstöra ett bra debattforum - jag vet att det finns personer som njuter av att förstöra för andra. För mig är det obegripligt, men jag vet att de finns, och du är ju bara ett exempel bland många. Hade du något vett i huvet skulle du i alla fall skämmas när du läser kommentarerna här om dina dumheter. Men som sagt - jag är trött på dig och jag är trött på redaktionens oförmåga att ta itu med dig.
|
|
Inlägg #14: Postat: 2011-11-06 00:27:00
|
open minded |
GunnarL, att lära gamla gubbar självinsikt är meningslöst, men det är ju bara att kolla runt och se all skit du skrivit till och om personer för att inse att du om någon har saboterat detta forum.
|
|
Inlägg #15: Postat: 2011-11-06 01:18:00
|
Mångsysslaren |
CMO, Jan Olsson och GunnarL har satt i system att trakassera vissa skribenter på Sourze. Jag förstår inte att de inte ens får en tillsägelse från Carl Olof Schlyter. Fler och fler slutar skriva för att de bara får skit för sina artiklar, och de värsta skitkastarna är de ovan nämnda herrarna. De tycker väl att de är roliga, men de har förvandlat Sourze till ett skitställe.
|
|
Inlägg #16: Postat: 2011-11-06 10:14:00
|
0p3n m1nd3d |
Open minded skriver inte på det här forumet längre med tanke på hans avslut här för en tid sedan. De flesta vettiga skribenter kommer att sluta skriva på det här forumet så länge redaktionen försvarar trollen som sabbat alla möjligheter för diskusion.
|
|
Inlägg #17: Postat: 2011-11-06 15:48:00
|
GunnarL |
Ologgad!
|
|
Inlägg #18: Postat: 2011-11-06 17:17:00
|
ologgad |
De värsta trollen på den här sidan är inloggade och inte ologgade.
|
|
Inlägg #19: Postat: 2011-11-06 17:26:00
|
hoken |
Jag har också slutat att skriva på Sourze då det finns allt för många som inte har förstått vad debatt är. En debatt handlar om att bemöta sakfrågor dvs att skriva om det som debattören tar upp i sin artikel - inget annat.
Med sakfrågor menas att med fakta och sakliga argument bemöta skribenten. En debatts syften är att belysa ett ämne från olika håll och helst ska en debatt lyfta ämnet till nya nivåer och ge läsarna ny kunskap.
Respektfull debatt tillhör demokratins grundvalar. Den som kommer allmänt tyckande eller med personangrepp har därför inget att tillföra en debatt. Och vågar man inte med namn stå för sina åsikter kan man lika gärna hålla tyst.
I dagspressen har man nu på många ställen tagit bort möjligheten att skriva anonymt. Jag tycker att Sourze ska följa det exemplet...
|
|
Inlägg #20: Postat: 2011-11-06 17:29:00
|
ologgad |
En gång i tiden rekomenderade jag folk att läsa och skriva på sourze nu är det mest varningar till de flesta och rekomendationer åt annat håll. Det kan jag säga är pga redaktionen .
|
|