Man blir inte en bra bloggare på en vecka

Den här tråden diskuterar artikeln Man blir inte en bra bloggare på en vecka.
Inlägg #1: Postat: 2011-08-23 12:23:00
Pia I
Som sagt, det är inte lätt att bli en bra bloggare! Det ligger mycket i personligheten och om hur du ser på livet, om du ska lyckas. Att som en bimbo ramla ihop på stan, är inget tecken på att din blogg är bra, eller vem har den största bysten eller plutmunnen. Tyvärr appellerar det till tonårstjejer utan erfarenhet, för de tror att man ska se ut så om man är lyckad.Det är tragiskt att vissa bloggare ska få sånt stort inflytande i media! Tragiskt! för dessa små tjejer alltså. Jag tror att de här bimbo tjejerna gör allt för att uppmärksammas, pga. deras dåliga egentligen självförtroende. De är egentligen små flickor som vill bli omtyckta.
Inlägg #2: Postat: 2011-09-09 01:32:00
Sofia Larsson
Jag tror folk är ute efter berömmelse och att de tror att de får pengar därför. Men vad är en bra blogg egentligen?
Personligen tycker jag det är ytterst ointressant att läsa om en person som bara blivit känd genom bloggvärlden och inte göra någonting annat. Jag struntar riktigt mycket i vad den personen har för dagens outfit, vad den åt till middag eller hur mycket den söp på festen.
En blogg ska, enligt mig, beröra, fånga mitt intresse och få mig att återvända. Jag ska få något ut av det. Inte bara läsa massa skit som är slöseri med tid.
Laddar...