|
Inlägg #1: Postat: 2011-08-12 09:13:00
|
|
Jan Olsson |
En sorgesam historia,detta Stieflers Requiem över en svunnen sommar,och en död fluga! - Synd att musiken fattades! - Tröst i bedrövelsen är dock,att får vi leva o.s.v.....2012!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2011-08-12 09:38:00
|
|
Beth4020 |
Hej Jan! Jag ler åt din kommentar och läser en massa poesi i dina rader. Är man känslomänniska så är man....på gott och ont :-
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2011-08-12 23:13:00
|
|
sunnyb |
Jag känner igen mig i din sorgsna melankoli. Här har vi haft värme o torka i 6 veckor o fruktträden kippar efter andan så när regnet o åskan kom var vi glada.Men tiden går så alltför fort o jag kan inte skjuta undan tanken :var detta den sista sommaren för någon av oss?
Redan till veckan drar tiden som patient igång igen med nya provtagningar som jag lyckats skjuta undan i 8 veckor nu för att få en sommar. O vi har njutit för fullt.För medan det regnat överallt runt oss har det knappast fallit en droppe här.
Men i dag är det kyligt o defenetivt höst.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2011-08-13 16:03:00
|
|
Beth4020 |
Sunny: Ja, jag har förstått att det bara är vi här nere som har haft det riktigt bedrövligt. Idag regnar det också och jag som ska på utomhuskonsert.....*vojne-vojne* Sköt om dig så gott och lycka till med läkare och allt! Kram
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2011-08-15 21:31:00
|
|
Jan Brunnegård |
JA må vi alla sköta om oss så ingen förskjuter oss ;-
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2011-09-09 01:37:00
|
|
Sofia Larsson |
Jag vet inte vad som hände med sommaren, det var som att batterierna tog slut rent vädermässigt. Inte nog med att sommaren är kort rent teoretiskt, inte ens blev det särskilt bra väder. Jag kom aldrig riktigt in i matchen. Bara att bita ihop tills värmen påträffas på nytt.
|
| |