Straffskalan för rattmörderi ett hån mot anhöriga

Den här tråden diskuterar artikeln Straffskalan för rattmörderi ett hån mot anhöriga.
Showing page 3 of 3: 1  2  3
Inlägg #41: Postat: 2011-07-17 18:04:00
Tomasz Striner
Svart till anonymt inlägg #39:

ARGUIIIRERREEER!!!. Om du hade bemödat dig om att läsa vad jag skrivit så hade kanske även du lyckats förstå att:

1. Frågan gällde vad man skulle göra istället för att som anonymt inlägg #35 angett: "slå ihjäl folk"

2. Ingen har bett dig om att tränga in dig i denna frågeställning.
Inlägg #42: Postat: 2011-07-17 19:31:00
Jan Olsson
Guds Vrede,tränger sig in var som helst,i demokratins namn! - Själv finner jag också ett nöje i att komma med dylika små inlägg! - Men jag nöjer mig,som väl har framgått,med lite mjukare bandage! - Mvh.
Inlägg #43: Postat: 2011-07-18 00:40:00
Aguirre
Precis Jan...Vad Striner anser och vad hönorna skiter hamnar i samma hög.
Striner...Ingen har bett dig få dina utbrott på sourze heller Striner...vi får bara ta dom.Jojo...vi vet vad du vill göra istället Striner...din människosyn har inte precis varit oklar i frågor om hur underklassen och de olydiga skall tuktas :- Lugn och fin Striner...lugn.
Inlägg #44: Postat: 2011-07-18 00:46:00
Aguirre
Härligt trackrecord på Striner.."Utöver ovan angivna brister avseende redovisningshandlingarna upplevde personal som deltog i handläggningen av ärendet att kontakten med Tomasz Striner inte fungerade tillfredsställande, och kan fortfarande erinra sig detta."
Länk: jo.se Man får passsa sig så man inte blir rättshaverist Tomasz.
Inlägg #45: Postat: 2011-07-18 02:39:00
Lennart Asp
Aguirre, jag tror att du har missuppfattat korpralen/parkeringsvakten Tomasz inlägg både här och i andra debatter. Han vill inte ha några kommentarer av en slapp anarkist/vapenvägrare som dig. Tomasz vill bara att du står i GIVAKT! ...ARGUIIIRERREEER!!!.
Och du din gamla sumprunkare, Jan Olsson, ska enbart hålla käften! Tiga i församlingen, enligt Tomasz evangelium.
Inlägg #46: Postat: 2011-07-18 06:02:00
Tomasz Striner
ARGGUGGIrrere. ditt lilla vidriga internettroll. Nu visar du verkligen din vidriga sida. Trots att du låtsas vara en AFA-anarkist så är du innerst inne den Hitlertyp som jag alltid vetat att du är.

Ditt sätt att angripa personer med din falska ormtunga är precis så vidrigt som man kan förvänta sig av en människospillra av din anonymt falska sort.

Att låtsas vara emot samhället och dess institutioner är ngt som Du bara är så länge det passar dig. Så var Hitler också tills han fick makten, och även din andra idol Stalin. Skillnaden mellan dig och liknande Lowlifes är att du inte har modet att själv stå för din ondska. Detta sätter dig bland dem lägsta mänskliga varelser som finns.

När det gäller JO så är det en andefattig ventil för folket som har som syfte att peka på fel i vårt förvaltningsväsende. Och även om det är en tandlös tiger så gav de mig rätt och kritiserade den myndighets utlåtande som du citerat. Rättshaverist är man om man trots att man inte ges rätt fortsätter att slå sin panna blodig mot ett samhälle som man anser har fel. Allt detta vet du inget om eftersom din anarkistiskt våta dröm är att slå din omgivning blodig för att tillskansa dig makten i en våldsam revolution. Tills det sker sitter du som en äcklig padda och spyr galla över din omgivning. Fortsätt med det, mig påverkar du inte, snarare tvärtom...
Inlägg #47: Postat: 2011-07-18 11:41:00
Aguirre
Tack för ditt sakliga ock zenbalanserade inlägg Tomasz,din väg till sammanbrottet är inte så lång,Jag har hela mitt liv bekämpat totalitära idioter,det är samma psykbryt varje gång. ....du är bara orginell i den stolliga formen.Lycka till med dina processer Tomasz,och ge byråkraterna samma tonläge som du ger mig,men det gör du ju tydligen automatiskt :-
Showing page 3 of 3: 1  2  3
Laddar...