|
Inlägg #21: Postat: 2011-06-15 20:04:00
|
|
Jan Olsson |
Har Ni hört den här? - Wollen si,oder wollen si nicht? Wollen si nicht,slipsen si! - Hahaha!!
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2011-06-18 23:55:00
|
|
sunnyb |
Leif Arne:Man kan vara sig själv även på tyska i Tyskland.Den där "skolartigheten "är ju inte jag o ingen förväntar sig den av mig. Jag säger ju du till alla människor i alla andra länder.Även om några verkligen är språkligt konservativa:Fransmännnen t.ex
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2011-06-18 23:56:00
|
|
sunnyb |
Jan: *skrattar*
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2011-06-19 00:07:00
|
|
sunnyb |
Pia: Alla dina inlägg här är tänkvärda.Min dotter fick sina 3 barn efter 35 o valde att förlänga varje barnledighet på egen bekostnad liksom svärsonen som är hemmapappa just nu.De bytte vid årsskiftet o den yngste,då nästan 2 år,sade förtrytsamt till mig: -Momo:tuttarna jobbar! Han ammas fortfarande när han känner för det. Han är ju yngst o behöver inte lämna över till nästa syskon vid 2 som de andra fick göra.Jag ammade själv så länge jag kunde .
Många frågar varför mitt ex ,min Käre,inte är på ett äldreboende eftersom jag inte kan lämna hemmet mera än någon timma utan avlösare.Som jag har svårt att hitta.De inser inte att jag njuter av hans sällskap utan ser bara bundenheten.Min son däremot är en präktig svensk man som arbetar jämt o har missat mycket av sina barns uppväxt o knappast hinner förbi o säga hej till sin pappa.Jag tycker synd om honom:livet går ju inte i repris.
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2011-06-19 19:32:00
|
|
Aguirre |
Carl-Olof lämnar sina artiklar som föräldralösa barn...nu får han faktiskt kommentera tycker jag :-
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2011-06-20 13:17:00
|
|
Carl Olof |
#25 Aguirre, ok, vad vill du att jag ska kommentera?
|
| |