Jävla "mest lästa"-skit!

Den här tråden diskuterar artikeln Jävla "mest lästa"-skit!.
Inlägg #1: Postat: 2001-11-16 11:43:00
hanna
AJ - så mycket ilska för 10 000 kronor borde kunna användas till att göra något gott istället. Nu är jag visserligen inte gammal i den här gården, men det känns inte som huvudtemat på Sourze är att vinna ett pris utan som ett forum för att få uttrycka sig.
Inlägg #2: Postat: 2001-11-16 11:50:00
Christian Hasselberg
Jag förstår inte varför priset sticker så i ögonen på folk. Nu har vi ju fått en rubrik-censur så att vi slipper se sourze med rubriker som får aktuell rapport att se kyrklig ut. Räcker inte det. Nu tycker jag priset är en kul krydda för att locka folk och kreativa rubriker. Vad jag däremot vill se vore en betygs-topplista på aktuella artiklar...den dag Sourze fått ordning på datan så att folk orkar rösta.
Inlägg #3: Postat: 2001-11-17 00:29:00
Frank
Kul att Belinda svarade oss snålisar som sitter och trycker i kommentarfältet. Synd att hon förväntar sig att folk ska betala för att delta i en tävling där möjligheterna till tekniskt fusk är vidöppna, även för den datorokunnige. Hon säger ju rakt ut att "Ok, det är skitlätt att fuska forts
Inlägg #4: Postat: 2001-11-17 00:49:00
Frank
forts men jag blir ledsen när någon erbjuder den här kunskapen till alla så att folk kan tävla/fuska på lika villkor." Följden av resonemanget ovan blir ju att det hade varit bäst om man lät bli att avslöja Ludmilas dopande eftersom det skulle leda till att fler bobåkare skulle upptäcka ryssfemmornas välsignelse...
Inlägg #5: Postat: 2001-11-17 01:08:00
Frank
Till förslagslådan: 1 skit i avgiften jag har svårt att tro att 100 spänn/skalle ändå gör så stor skillnad i budgeten eftersom det nog är mångas princip att man inte ska behöva betala för att få skriva. 2 skit i "mest lästa"-tävlingen och utelämna oss till redaktionens godtycke istället, d.v.s. flera redaktionella priser istället för dåligt fungerande omröstningar.
Laddar...