Jag hade velat se Usama bin Ladin i domstol

Den här tråden diskuterar artikeln Jag hade velat se Usama bin Ladin i domstol.
Showing page 4 of 4: 1  2  3  4
Inlägg #61: Postat: 2011-05-03 19:15:00
Patrik
Svart och vitt skall det vara.. Jag förväntar mig självklart lite mer bevis såsmåningom. Men låt oss göra lite av en verklighetskoll, kanske? Tror någon på allvar att USA skulle riskera att göra bort sig genom att påstå att man har dödat OBL, om han riskerade att dyka upp i TV senare? Nej, knappast. Så det enda återstående alternativet är att han redan är död. Det duger för mig att fira! Det mest sannolika är dock att han faktiskt blev dödad igår. Det kommer att figurerar historier från familj etc som annars aldrig vore möjligt. Om man inte tror på de mest fantastiska konpirationsteorierna förståss -vilket ju vissa verkar ha en tendens att göra. Ju mer komplicerat desto mer sannolikt verkar vara det bakvända resonemanget.
Inlägg #62: Postat: 2011-05-03 19:18:00
Patrik
"Samma sak händer nu också med den skillnaden att fadern hatar oss och att mardrömmen är sann!" he he.. USA hatar Dag? Eller Sverige? Kanske dags att uppsöka hjälp?
Inlägg #63: Postat: 2011-05-03 19:24:00
Gunnar

Hellre foliehatt än skygglappar...

Nu är det som så att detta var nionde 9 ggr han dog. Bilden var tillverkad i photoshop, är det trovärdigt? Tycker du det, skall du ta av dig skygglapparna...
Inlägg #64: Postat: 2011-05-03 19:43:00
Diplomatenologgad
#28 - "Stackars Diplomaten! Det är väl ingen vettig människa som ifrågasätter att Bin Ladin är död. Normalt tänkande människor insåg att han dog redan första gången han dog. Troligen i december 2001 på grund av en njursjukdom."
Ok han dog alltså första gången han dog..aha jag fattar...
C-dur, uptempo--Du borde köpa dej en foliehatt
bara därför att
locka fram ett skratt.
Du borde köpa dej en foliehatt
för att få det lite glatt.
Inlägg #65: Postat: 2011-05-03 20:18:00
Diplomatenologgad
#63 "Några fångar togs inte i räden. Sedan bin Ladin, sonen Hamza, ytterligare två män och en kvinna skjutits ihjäl lämnades de övriga i huset kvar, däribland bin Ladins yngsta hustru och nio barn i åldrarna 2-12 år. Samtliga är nu omhändertagna av pakistanska myndigheter." Har hans yngsta hustru levt med en levande död menar du?
Inlägg #66: Postat: 2011-05-03 23:59:00
Aguirre
Nu säger CNN att Pentagon har en bild...men den är så hemsk att de tvekar att släppa den sic!...Detta från landet där detaljfrosseri i gamla lik och skräckfilmer gjorts till folknöje...vad skulle de kunna visa som deras CIS och andra slaskscensprogram inte kunnat äckla oss med ? Vi som levde och såg TheMarines i action i Indokina kan inte bli förvånade över nåt ruskigt de gjort med en kropp.CNN intervjuar bara sådana som tror blint på den officiella storyn...det är som rysk TV under Sovjettiden..skit samma vad opinionsundersökningar säger..vi visar bara systemlojala medborgare...Tur att det finns andra länder att titta på...USA är vår läskigaste framtid...vi är bara 10 år efter...som vanligt.
Inlägg #67: Postat: 2011-05-04 03:28:00
Patrik
De oroar sig inte för vad just du skulle tycka Agge. Comprendo?
Inlägg #68: Postat: 2011-05-04 04:17:00
Aguirre
#67...det var fan....så USA skiter i mig !...Jag blev nekad visum dit...då bryr dom ju sig om nåt i vart fall :-
Inlägg #69: Postat: 2011-05-04 10:25:00
Patrik
Det är nog inte vad du tycker personligen de oroar sig för. Vad skulle du dit att göra?
Inlägg #70: Postat: 2011-05-04 11:20:00
Leif Erlingsson
Thomas L. Aabo 2011-05-03 15:33 #45 Länk: sourze.se , här insinueras inget dravel. Redan c:a 1997-98 skapade MI 6 codename al-caida för proj. likvidera Col. Muammar Khadaffi. The Toronto Sun hade August 20, 1998, en artikel "Britains Plot To Kill Khadaffi", kort citat: "NICE, FRANCE - Britains Secret Intelligence Service, MI6, tried to assassinate Libyas leader, Col. Muammar Khadaffi, in 1996, according to a defecting agent, now under arrest here in France." Länk: twf.org . Planerna på att mörda Khadaffi var ännu äldre än så, har det sagts mig. Ska ha funnits så långt tillbaka som 1985. Robin Cook förklarade mycket mer i detalj om databasen al-caida i brittiska parlamentet. Han dog strax efteråt. Det senare redogör bl.a. Adrian Salbuchi Second Republic Project, Reporting from Argentina för här: Länk: youtube.com . Genom att kalla fakta för "dravel" så annonserar du för världen att du är en av propagandisterna som inget intresse har för sanning, utan antagligen bara har kommersiella intressen.
Inlägg #71: Postat: 2011-05-04 12:11:00
Kalle Tuntolej
Måste tyvärr utdela en varning här. Leif! Du får INTE hänvisa tilletablerade medier som konspirationsteoretiker av tionde graden. Det riskerar att undergräva din trovärdighet! Aguirre! Du jobbar på bra, och kan eventuellt få en höjning. Dumt dock att du nekades visum till USA. Riktiga konspirationsteoretiker har aldrig några problem med visum, eftersom den parallella verklighet de lever i mest är intressant, och intevidare farlig. Men bra jobbat ändå! Hjälp till att hålla ett öga på Spariis är ni hyghliga. Är rädd att hans jobbande och fåtaliga inlägg innebär att han håller på att tappa greppet. Omni ser honom: ge honom ett uppmuntrande tillrop.Wilhelmson! Fortfarande en stadig fyra. Lite för mycket hänvisande till verifierbara uppgifter, men samtidigt stor brist på omdöme. Om du kunde länka litd mer som Leif gör kan vi noc lyfta dig en but! Lycka till!
Inlägg #72: Postat: 2011-05-04 12:25:00
Leif Erlingsson
Konspirationsteoretiker teoretiserar om konspirationer. Själv spekulerar jag mest om verkligheten. Lessen att sticka hål på dina illusioner.
Showing page 4 of 4: 1  2  3  4
Laddar...