En tanke till dem som missar livets återkomst

Den här tråden diskuterar artikeln En tanke till dem som missar livets återkomst.
Inlägg #1: Postat: 2011-04-03 00:21:00
sunnyb
Ja du:både sjukdom,smärta,död o sorg känns blytunga i mörkret.När solen börjar väcka alla blommor till liv lättar trycket även om man självklart fortfarande är ledsen.Solen ger ett gladare grundpsyke.
Jag som har trädgården till hobby halkar runt mellan isfläckarna o inspekterar snödroppar o vintergäck ,vide buske o några försiktiga krokus.Så har jag blommande påskliljor men de är inköpta färdiga så det är lite fusk:
En tänkvärd artikel. O om din vän:min plastson lyckades jag avgifta flera gånger och få honom att börja leva igen men en dag orkade han ändå inte längre. Det är ett förtvivlat sätt att mista någon på
Vilket som regel stoppar mig när de där tankarna biter sig fast.
Inlägg #2: Postat: 2011-04-03 12:25:00
Beth4020
Hej Sunny! Det är inte alltid människor kommer ur sitt mörker vilket jag beklagar oerhört. Vi har nog alla våra demoner att brottas med men förhoppningsvis kan de missledas. Ha en riktigt skön sommardag.
Inlägg #3: Postat: 2011-04-03 21:30:00
sunnyb
Beth:Sommardag????? Här har regnat o blåst i 4 dagar o poolvattnet är nere på 15 grader: Men jag vet ju att det vänder.
Inlägg #4: Postat: 2011-05-23 17:21:00
Karin Holmberg
Du ger mig hopp. :-
Laddar...