Jag högaktar självmordsbombaren

Showing page 5 of 8: 1  2  3  4  5  6  7  8
Inlägg #81: Postat: 2010-12-16 21:20:00
Per Person
#75 "open minded" tycks befinna sig i den euforiska fasen." Det var en elegant förklaring på någon som är spritt språngande...Vilken fas befinner du dig i? Inledningsfasen till den euforiska ???
Inlägg #82: Postat: 2010-12-16 21:24:00
Leif Erlingsson
Jag befinner mig i "ha kul fasen". :
Inlägg #83: Postat: 2010-12-16 21:25:00
open minded
#78 Vilken farozon skulle det vara? Tyvär men det räcker gott och väl med att sprida mitt budskap som du helt klart inte klarar av att hantera. då kanske du helt enkelt ska sluta läsa det jag skriver. Mitt mentala status har gått över till ett högre medvetande medans du fortfarande trampar i samma fotspår som du förmodligen kommer göra ett tag till.
Inlägg #84: Postat: 2010-12-16 21:26:00
Sunny fri
Du har en poäng som ingen kan blunda för.Vårt konsumtionssamhälle bygger på en allt mera snedfördelning av jordens resurser.Vi vräker i oss o konsumerar hej villt utan en tanke på de som får betala notan.
O alla rörelser:även Arbetarrörelsen hade sina martyrer som Joe Hill o den s.k "Amalteamannen" om vi håller oss till Sverige.Jag har själv lagt ner en blomma på den plats i Prag där en ung man gick i döden för det han trodde på.Vem minns inte Himmelska fridens torg o de unga som dog? Även kristendommen hade sina martyrer:det var så många som dog för sin tro under de förta 300 åren.MEN:de offrade SINA EGNA LIV ,frivilligt o ofta ofrivilligt.De tog inte med sig x antal slumpvisa medmänniskor i döden.Dessutom skadar de här galen pannorna sin religion om de nu hör till dem som hänvisar till islamgenom att felaktigt få människor som kanske inte är så intresserade att de läser Koranen själva att det är så den ska tolkas.Det anser ingen vettig muslim o inga andra heller.Det svenska uttrycket är visst "Som Fan läser bibeln?"
Inlägg #85: Postat: 2010-12-16 21:26:00
Per Person
#82 Troll mao, du driver med oss...aha kul
Inlägg #86: Postat: 2010-12-16 21:34:00
open minded
#81 Förmodligen så är jag spritt språngande naken med mina tankar på det sätt många inte klarar av att hantera.
Inlägg #87: Postat: 2010-12-16 21:48:00
Adamo
#83 problemt med dig är din övertygelse om att du "vet" vad som är rätt och vad som är fel i samhället fast du vet inte samt är du övertygad om lösningen fast fel igen. -- Det spelar ju ingen roll vad amerikaner har gjort åt andra därför att sånt rättfärdigar INTE terrordåd som dina muslimpolare begår. -- Du får hitta på hur många exempel som helst av andras grymheter på jorden men dessa gör inte din muslimska självmordsbombare till en bättre människa -- aldrig!
Inlägg #88: Postat: 2010-12-16 21:57:00
Per Person
"Budskapet är att dessa 13 blodslinjer som går i ondskans spår måste raderas ut från denna jord innan vi kan få frid.. Så enkelt är det. Om ni inte viste det så är vi inte långt ifrån revolutionen som ankommer inom något år." Det står naturligtvis alla fritt att tro på vad de vill men jag har personligen lite svårt att ta sånt här i min värld trams på allvar.
Inlägg #89: Postat: 2010-12-16 22:14:00
open minded
#88 Nej det är inget trams.Det är inte frågan om utan när.. Det är inte här det händer först men det kommer att sprida sig som en löpeld när det väl startar. Du kan sitta och luta dig tillbaka för det är andra som kommer kämpa för vad som är våran rätt som folk att vara fria individer. Som sagt kineserna tar hand om de 13 blodslinjerna när det är dax med deras specialutbildade grupp på ca 3 miljoner soldater som enbart kommer att fokusera på denna grupp..
Inlägg #90: Postat: 2010-12-16 22:14:00
Leif Erlingsson
Personligen anser jag att ingen ska raderas ut. Jag tror det räcker med att tillräckligt många ser, och bara säger "nej" till dumheter. Inget kan göras, utan medlöpare. Hade t.ex. inte Hitler haft stöd, så hade han inget kunnat göra.
Inlägg #91: Postat: 2010-12-16 22:17:00
Leif Erlingsson
open minded, ja, men vet vi vilka Kineserna arbetar med? Jag vet egentligen ingenting om exopolitik, och kan därför inte bedöma om vi kanske kommer ur askan, i elden...
Inlägg #92: Postat: 2010-12-16 22:17:00
open minded
#88 Nej det är inget trams.Det är inte frågan om utan när.. Det är inte här det händer först men det kommer att sprida sig som en löpeld när det väl startar. Du kan sitta och luta dig tillbaka för det är andra som kommer kämpa för vad som är våran rätt som folk att vara fria individer. Som sagt kineserna tar hand om de 13 blodslinjerna när det är dax med deras specialutbildade grupp på ca 3 miljoner soldater som enbart kommer att fokusera på denna grupp..
Inlägg #93: Postat: 2010-12-16 22:21:00
Per Person
#92 ca 3 miljoner ...osv..och vem har gett dig den informationen GUD? Nån galning i ett Youtube klipp?
Inlägg #94: Postat: 2010-12-16 22:23:00
Per Person
nyfiken fråga...vad är det som begränsar din frihet idag?
Inlägg #95: Postat: 2010-12-16 22:26:00
open minded
#91 Det är faktiskt svårt att säga hur det egentligen slutar men det har ju börjat hetta till ordentligt nu. Som exemplet med obama som dömts i domstol och fällts för samtliga 17 åtalspunkter. Tråkigt nog fortskrider ju allting ändå så länge alla lever i medians hypnos för det är ju ändå en av de styrande elementen i världen.
Inlägg #96: Postat: 2010-12-16 22:28:00
Leif Erlingsson
Den "domstolen" äger ej laga kraft. Det räcker inte att de har rätt.
Inlägg #97: Postat: 2010-12-16 22:31:00
Per Person
#96 Är det utomjordingarna:s domstol du syftar på?
Inlägg #98: Postat: 2010-12-16 22:32:00
open minded
#94 ALLA LAGAR... pga många av dem får jag inte göra vad jag vill..många lagar är bra men måna är onödiga och ska jag få göra någonting så måste jag betala för det och det betyder att jag måste betala för min frihet... Jag är fast i ett skattesystem som jag skulle klara mig helt utan men tvingas att ge bort 3/4 av mina pengar för något jag inte vill ha....
Inlägg #99: Postat: 2010-12-16 22:33:00
Leif Erlingsson
Du har rätt i att det har börjat hetta till ordentligt nu. Det vi definitivt kan förstå är att det pågår en intern uppgörelse inom makteliten. Och vi kan fundera på om det finns exopolitiska kopplingar. Men jag har alldeles för lite information för att inte riskera att bli manipulerad av de informationskällor jag trots allt har. Som själva kan vara i samma sits...
Inlägg #100: Postat: 2010-12-16 22:35:00
open minded
#96 varför gör den inte det? Den är enligt contutionen?
Showing page 5 of 8: 1  2  3  4  5  6  7  8
Laddar...