Valt inlägg:
Jag tror inte att du har läst artikeln. Jag tror att du bara har läst rubriken och ingressen. Och dom har inte jag skrivit och jag har tidigare tagit avstånd från den provokativa vinkling redaktionen har gett artikeln. Men det jag har skrivit, det står jag för. Jag är kritisk mot vårt kommersialiserade samhälle som nu håller på att i grunden förändra villkoren för allt biologiskt liv. Och jag spekulerade över denne Taimour, vars motiv när artikeln skrevs för mer än ett halvt år sedan, inte var kända annat än som kritik av väst och upprördhet över ha fått sin religion smutskastad. Om han sprängde sig själv av dessa skäl och inte hade någon avsikt att skada andra, ansåg jag, och anser fortfarande, att hans handling hade en makaber storslagenhet lik de buddhistiska munkar som brände sig i protest mot amerikanarnas krigföring i Viet Nam och Jan Palach i Prag som gjorde samma sak i protest mot Sovjet
Jag antar att ditt inlägg är tillkommet i affekt. Det är illa skrivet, klumpigt formulerat och innehåller en mängd påståenden som du inte har en aning om.
.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?