Centerns underliga demokratisyn

Den här tråden diskuterar artikeln Centerns underliga demokratisyn.
Inlägg #1: Postat: 2010-10-18 16:59:00
Leif-Arne
Du skulle ha iklätt dig en grön clownnäsa och sett allmänt desorienterad ut då hade det fungerat bra.
Inlägg #2: Postat: 2010-10-18 17:15:00
Lasse i Gatan
Citat: "Hej!
Jag har tittat i din blogg och jag måste få säga att ditt val av bild, naken kvinna som ska föreställa en gris, var så smaklös, att jag avstår från att svara på ditt mail.
Vem vet hur du vinklar och illustrerar mitt svar?
Med vänlig hälsning
Mikaela Munck af Rosenschöld
Politisk sakkunnig
Centerpartiet - Alliansens Gröna Röst"// Det var som tusan, trodde att det var Michael själv som agerade som transa på bilden. Länk: blogg.aftonbladet.se
Inlägg #3: Postat: 2010-10-18 23:10:00
ombudet
#1 Ville för död och pina inte förväxlas med han i gatan du vet.// Annars är jag faktiskt bekymrad för den inställning som den politiskt sakkunnige ger uttryck för och har idag fört frågan vidare inom Centerpartiet.
Inlägg #4: Postat: 2010-10-19 00:59:00
Leif Erlingsson
För en gångs skull är jag helt enig med Leif-Arne.
Inlägg #5: Postat: 2010-10-19 01:12:00
Leif Erlingsson
. . . Inte minst för att Centerpartiet numera är ett clownparti. De kastade i strid med alla vallagar ut en riksdagskanditat som redan stod på listorna, för att SVT avsiktligt vantolkade en av hans åsikter genom oärlig hårdklippning av en intervju, sannolikt då hans grävande i en skandal i annat ämne var alltför hotade för penningförsörjningen av bl.a. centerpartiet, men av alla partierna. Jag vet inte om Per Ankersjö visste om den oärliga klippningen eller ej, men hur det än är med den saken så är han en pajas: Länk: perankersjo.blogspot.com . Och Maud Olofsson likaså. För som sagt, det de påstod att de gjorde rätt och riktigt, var fel och olagligt. Hade c gjort ett sånt toppresultat att 26:e plats varit valbar, då hade enligt vallagarna den de påstod de petat blivit c riksdagsman! Pajasar. Skicka den gröna clown-näsan till dem.
Laddar...