|
Inlägg #1: Postat: 2001-11-05 17:34:00
|
|
Michael Lundahl |
En till som vill slåss mot symptom istället för sjukdomen.
Vad vill du härnäst? Husarrest för folk som uppfyller skönhetsidealen så att de som inte gör det skall kunna gå ut utan att få ångest?
Lär folk att vara nöjda med sig själva istället för att slösa tid och pengar på sådant meningslöst tjafs som H&M.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-11-05 18:02:00
|
|
Jesper N |
Är det inte lite märkligt att det är Vänsterpartiet som bidrar till att H&M:s reklamkampanj skall få full effekt?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-11-06 08:17:00
|
|
Mr Man |
Vore kanske ädlare att protestera mot H&Ms användande av barnarbetare?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-11-06 10:25:00
|
|
prime |
Jag väntar fortfarande på att ni skall börja protestera mot objektifieringen av män som pågår i kampanjen strax innan.. men det gör ni inte, därför sjunker er trovärdighet eftersom ni är blinda för objektifiering av män.. fast ni kanske tycker att kvinnor är mer värda?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-11-07 11:44:00
|
|
Daniel |
Skulle vara kul att veta hur de som protesterar mot H&M:s kampanj varje år egentligen vill att en underklädesmodell skall se ut ?
De som har funnits hittills har kallats för smala, för unga, för storbystade, för docklika. Hur skall de se ut för att ni skall vara nöjda ?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-11-07 17:13:00
|
|
Sebastian |
Jävla idit.. pack är vad ni är.. brottslingar hela bunten... Kalle.. se till att bedriva lite skadegörelse du också så sitter snart alla vänsterns politiker bakom lås och bom..
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-11-07 23:57:00
|
|
Mia |
Toppen av Anja tycker jag. Såg henne på TV igår, diskus. Höll med henne. Jag vill inte alls se meterhöga bilder på halvnakna retuscherade kvinnor när jag är ute och går, handlar osv. Kan tänka mig att skäna en slant.
|
| |