Intern kritik och avhopp inom SD

Den här tråden diskuterar artikeln Intern kritik och avhopp inom SD.
Showing page 3 of 3: 1  2  3
Inlägg #41: Postat: 2010-08-03 02:25:00
ombudet
RR, suck.....men tack! Du tar utan tvekan plats i min citatsamling.
Inlägg #42: Postat: 2010-08-03 06:46:00
ombudet
Lider du av penisavund stackare. Vilket också får bli mina fem sista ord riktade till en trasig människa som med största sannolikhet bara försöker kompensera för en torftig barndom. Det är synd om dig men ge inte upp, det finns hjälp att få!!
Inlägg #43: Postat: 2010-08-03 08:54:00
Nettan999
#33. Rouge: Borde vi inte vara tacksamma att någon har så pass mycket tålamod till övers för människor som är lite trögtänkta.
Inlägg #44: Postat: 2010-08-05 22:25:00
Rogue
Jo men visst kan vi vara tacksamma för Michaels tålamod. Men jag tror nog att Sd strategi här är som vanligt att smutskasta och missleda istället för att ta tag i sakfrågan, varför jag menar att Michael borde lämna Sd-snedseglaren istället för att svara på hans icke-frågor.

Intressant är hur Sd behandlar detta ämne. Som vanligt framställs avhopparen på en rad bloggar som bl a antisemit och ej representativ för partiet. Även att avhopparen ska ha en skatteskuld tas nu upp av alla SD-fånar, vilket är märkligt att de inte har reagerat över så länge som han var trogen deras parti.

Jag får vibbar av ett allmänt sektbeteende från Sd.
Inlägg #45: Postat: 2010-08-06 00:26:00
ombudet
Rouge, om du vill se exempel på närmast extremt sekt och flockbeteende så googla dig fram till Thoralf Alfssons blogg där du letar rätt på en artikel som skrevs förra helgen med rubrik "Bögar ska inte få adoptera" eller något liknande. Läs kommentarerna så kommer du att bli mörkrädd och det är exakt denna äkta sida som jag vill visa fram genom att ta debatten med dom.
Inlägg #46: Postat: 2010-08-06 11:05:00
Rogue
Tack för länk! kandiderar verkligen den där människan till riksdagen? Som vanligt duckar sd för sina egna åsikter när de konfronteras. Va fan! Om man skriver en artikel att bögar är samma sak som pedofiler så ka nman väl ändå stå för det när man blir frågad om det? Jag tror nog den töntens åsikter är brettt utbredda inom partiet, Björn Söder har ju hävdat samma sak som artikeln i flera bloggposter. jimmy åkessons snack om att Hbt-människor skulle vara välkomna till partiet är bara ynklig populism.
Inlägg #47: Postat: 2010-08-06 16:17:00
ombudet
Gentemot HBT-rörelsen så har SD bara ett argument som är rätt krystat om man säger så, och det är att SD är det enda parti som står mellan de homosexuella och islamska dödspatruller.....typ.....
Inlägg #48: Postat: 2010-08-06 16:53:00
Lasse i Gatan
#47/ombudet/Signaturen Rogue är det en kompis till dig? vartfall som helst verkar han lika vrickad som du. Knarkpolare?
Läsförståelsen om vem som skrivit vad, är på samma låga nivå som din Michael.
Om han har tagit namnet efter målaren på Moulin Rouge har han stavat namnet fel. Själv heter jag Lars Gathenhielm
Inlägg #49: Postat: 2010-08-06 19:46:00
ombudet
Fantastiskt spirituellt Lasse. Du är allt en riktig liten solstråle du. Har du gjort högskoleprovet? Vi skulle kunna jämföra läsförståelsepoängen där om du har det och inte skäms alltför mycket?
Inlägg #50: Postat: 2010-08-06 19:48:00
ombudet
Lasse, vet du förresten att man får närmare 100 ggr pengarna på att du ska kunna skriva tre kommentarer om en sakfråga före valet. Oddsen för att du ska vara otrevlig är nere i 0,96.
Showing page 3 of 3: 1  2  3
Laddar...