Inlägg #1: Postat: 2001-11-02 13:45:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Underbart! Helt klockrent och jag star bakom ditt inlegg 100 nu far jag skrota mitt eget som sagt nestan identiskt ut! Man stirrar sig blind pa FEL FIENDE! OM du vill afghanernas besta. folkets besta. hur fan kan man tro att USA ar boven? De ma va skithoegar i viss man men INGET kan vatra verre en att ha kvar dessa SVIN till talibaner som slaktar o fortrycker sitt eget folk sa oerhort.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-11-02 13:47:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Den som sejjer att andra lender inte ska legga sig i skiter indirekt i om alla miljoner menniskor daer lider o torteras. Kolla pa bilder fran sjuttiotalet pa menniskor pa gatan o kvinnor jag har sett foton fran Afghanistan naer det borjade bli friare daer for typ 20 ar sedan hur lyckliga o fria de hoell pa o bli. Den som star for ett slut pa kriget star for att Talibanerna gor som de gor mot sitt eget folk o det skulle jag aldirg kunna gora.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-11-02 13:48:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Bomba skiten ur Talibanerna o bygg upp samt ge tillbaka landet till folket, de har ventat lenge nog.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-11-02 13:48:00
|
Jesper N |
Att kräva att de som framför kritik skall ha ett bättre förslag är bara ett sätt att slippa ta åt sig av kritiken. Det är inte ett särskilt konstruktivt, eller hur?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-11-03 10:36:00
|
Carola Ulups |
Ja Christian, jag såg också det programmet. Fruktansvärt! Bilderna du nämner om avrättningarna på fotbollsplanen har visats tidigare. Sen vilken lösning som är bäst är ett ? för mig. Ser jag programmet kan jag tänka "bomba skiten ur dom", men samtidigt är det svårt, befolkningen drabbas så hårt. Ja, jag vet vad jag känner, men är det rätt?? Känsla o tanke ?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2001-11-04 00:31:00
|
hejohå |
Anser du att det är rätt att bomba så att oskyldiga dör i svält?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2001-11-05 13:55:00
|
Stefan Holmqvist |
Det är inte en helt lätt sak men Talibanerna är för Afghanistan som vad röda kemererna var för Kambodja.
|
|