Rebellrobbans kamp för sonen går vidare

Den här tråden diskuterar artikeln Rebellrobbans kamp för sonen går vidare.
Inlägg #1: Postat: 2010-06-18 10:46:00
Anna Nyhm
Men hjälp "Rebellrobban" till domstol då, eftersom du är så övertygad om utredningens brister. Själv har jag mycket svårt att tro att "Rebellrobban nekas sitt barn, enbart, som du påstår, att han är "musiker".., men du får gärna överbevisa!!!
Inlägg #2: Postat: 2010-06-18 12:17:00
anneskaner
Det är redan på den vägen. Vad jag talar om är den allmänna rättslösheten för människor som saknar kontakter och möjligheter. Att t.ex slåss mot myndigheter. Detta gäller tyvärr också skattemyndigheter, kronofogden etc..för människor utan resurser är samhällets system alltid vinnare
Inlägg #3: Postat: 2010-06-18 14:04:00
Nettan999
#2: Anneskaner: Kunde inte ha sagt det själv. Kolla gärna in dessa länkar.
Länk: frihets-partiet.se och den
Länk: frihets-partiet.se och denna
Länk: frihets-partiet.se
Inlägg #4: Postat: 2011-10-06 02:13:00
R.R
Till Anna Nyhm!

Du tillhör den kategorin av människor som jag aldrig kommer att förstå mej på.Jag har över 250 inspelade ljudband plus bildmatrial som bevisar att allt jag säger om soc i Farsta är sant.Finns att beskåda på min blogg.Länk: rebellrobert.bloggo.nu

Konstigt att man fortfarande är REBELL,Det skulle du garanterat också automatiskt bli ifall soc kom å tog din/dina barn utan någon synbar anledning å sedan gjorde allt för att knäcka dej.Men du vet,mej knäcker ingen myndighet,jag är och förblir en fighter mot orättvisor,mobbing och förtryck.Det är soc som har fel och jag som har rätt.Det kommer en dag då rättvisan segrar och dom skyldiga ställs inför rätta.Va så säker,den dagen är snart här....
Laddar...