Svininfluensa, jäv och miljardvinster

Den här tråden diskuterar artikeln Svininfluensa, jäv och miljardvinster.
Inlägg #1: Postat: 2010-05-10 13:39:00
Leif Erlingsson
Tack, Hans. Kloka ord. Som du skrev, "idioterna utrotas och betalar för det! Och dyrt dessutom!" Eller som jag skrev ang. s.k. State Crimes Against Democracy SCADs på FrittForum för ett par dagar sedan: Finns det intelligent liv på planeten?  Om vi inte visar att vi fattar, så LEGITIMERAR vi synen att vi själva är själlös boskap, som det är moraliskt OK att slakta. ...  Så det är upp till oss själva att visa att vi kan läsa symbolik och se tecknen, och vad de betyder.  För kan vi inte det, är vi då mänskligt liv? ... ... Eller är det faktiskt så att vi här på Sourze och på andra ställen håller på att vakna upp ur konsensustransen? Håller "den kosmiska hjärnan" på att "drömma" sig fram till uppvaknande / förenande av hjärta & hjärna, det som Jens Jerndal uttrycker med att "This dark age is racing to its close. We now have a singular opportunity to shift our consciousness in a quantum leap from short-sighted ego-centricity to cooperation, love and solidarity. Then Peace follows." Detta på Ove Svidéns Peace, Spirituality and the Future Conference inbjudan, Länk: peace.se .
Inlägg #2: Postat: 2010-05-19 21:52:00
Mikis
Tack för en strålande artikel!

Det gläder mig enormt att fler och fler börjar få upp ögonen för dessa galenskaper. Det är upp till oss att förändra situationen, ingen kommer göra det åt oss.

/Mikis

-------

www.wordmworld.net
Inlägg #3: Postat: 2011-06-21 12:01:00
AEVelin
Nu läser jag den här artikeln några år senare, men tycker fortfarande att den var vansinnigt bra skrivet! Många behövde nog få reda på detta och jag hoppas att dom fick det i tid. Det tråkiga är ju att de vuxna inte bara vaccinerade sig själva, utan också sina barn runt 5-6 år, så jag hoppas att det inte blir några bestående skador för dom.
Laddar...