|
Inlägg #21: Postat: 2010-04-29 17:00:00
|
|
sunny fri |
Carlberg: Själv har jag kort stubin o kan bli väldigt arg ifall någon kränker de jag håller av.Jag har oxå svårt för att låta bli att ingripa fysiskt om någon ger sig på djur eller barn.Vilket har gett mig lite problem i länder där man agar barn offetligt o misshandlar djur fruktansvärt.Men själv klart hade jag kanske mått bättre ifall jag inte reagerat så hårt? Jag vet ärligt talat inte men mina gubbar har fått besvär med mig utomlands.För att inte tala om dottern som blev lurad av en taxichaffis i Kina.Hon höll på att starta en ny revolution.
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2010-05-04 01:16:00
|
|
Anonymisen |
Beatrice tog för givet att Janne skulle bryta ihop om någon skrev en dikt om hans fetma. Tyvärr gjorde han det också. Och andra gick alldeles i taket på grund av min kommentar. För det finns i dessa människors värld ingenting som känns så uppfriskande som att få utpeka någon annan som en usling och framställa sig själv som en som minsann inte kan skämta om tjocka människor. Nej, tjockisar är inte roliga; det är hemskt med fett och skall inte skämtas om, tycker pöbeln. Själv bryr jag mig inte om en person är fet eller inte, men det tycks jag tyvärr vara rätt ensam om.
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2010-05-04 06:32:00
|
|
Sweetnlow |
Anonymisen: Ja jag håller inte med Janne B i det han säger i sina artiklar men jag tycker att du är elak som håller på och raljerar över någon som verkar ha uppenbara komplex över sin vikt. Du är inte rolig!
|
| |