|
Inlägg #81: Postat: 2011-08-09 16:17:00
|
|
Nissan |
A Ditt ENDA exempel är Tv3-programmet, som inte ens har börjat sändas. BUlf Brunnberg har, i radio, pratat om att han VILL HA ett mansprogram. COch utav dessa DINA två exempel FÅR DU TILL att "Det finns en uppsjö av mansföraktande kvinnoprogram, även i Sverige"? Angående anonymitet är jag väl ungefär lika anonym som du, för hur ska jag kunna veta att ditt riktiga namn är Jocke S?
|
| |
|
Inlägg #82: Postat: 2011-08-09 17:08:00
|
|
Aguirre |
Nissan...du förstår inte hur allvarlig mannens situation är idag...Valerie Solanas vill kastrera alla män säger Jocke..kanske främst de som avslöjat henne...som Jocke...då är det lätt att få panik. :-
|
| |
|
Inlägg #83: Postat: 2011-08-09 19:28:00
|
|
Jocke S-43 |
82 Förenade anonymister! Nu har han, AA, hittat på en ny undanflykt för att slippa svara på de ovan avslöjande pinsamheterna! Men annars, budskapet har visst fastnat!
Förrförra veckan var det "queerfeminism".
Veckan efter "statsfeminism".
Och nu är det "Solanas" tur!
Snart kan man ta semester, skicka in ett vykort i vecka, så sköter hantlangare AA resten.
Fast fattar inte AA, att det kan vara en av hennes hantlangerskor som döljer sig bakom burkan "Nissan"? Nä, men han är ju för säkerhets skull anonym, han också.
|
| |
|
Inlägg #84: Postat: 2011-08-09 19:37:00
|
|
Aguirre |
Nä...Jocke jag har inte akut kastrationnsångest och vinberoende....jag och Solanas skulle nog kunna få oss en glad kväll ihop...Ja...Jocke ta semester...jag sköter angreppen på fruntimren åt dig...jag skall ge dem Jocke...Du behöver verkligen ett break på några år från din tätposition i den globala könskampen..:-
|
| |
|
Inlägg #85: Postat: 2011-08-09 20:04:00
|
|
Don Quixote |
84 AA Nej vem i det misandriska gänget vill avstå från en sån villig servil dräng som du?
Intellektuellt och moraliskt är du ju redan kastrerad, det är nog förutsättningen.
Att inte våga medge, "OK, jag hade fel, det var JAG som hasplade ur mig: "Ge mig din adress..." - med alla bevisen på bordet? Sorgligt...
|
| |
|
Inlägg #86: Postat: 2011-08-09 20:08:00
|
|
Leif Erlingsson |
|
| |
|
Inlägg #87: Postat: 2011-08-09 20:16:00
|
|
Aguirre |
Bäste Don Q...Det var faktiskt Jocke själv som hasplade ur sig det...i geggan av hans vanliga primitiva förolämpningar...han är säkert en god orsak att vara anonym om man diskuterar genusfrågor...då han säkert skulle besöka Solanas servila drängar om han kunde...Det tror fan att en sån figur vill ha namn och adress...Usch
|
| |
|
Inlägg #88: Postat: 2011-08-09 22:04:00
|
|
Jocke S-43 |
87 Visst är du en anonym pajas, som skyller på andra, och som inte kan stå för dina lögner och virrigheter. Ynkligt! Men man kommer aldrig undan sin moral. Övriga anonyma här: Förutom Aquirre, Dippen, Nissan nyanonym, GunnarL gammalanonym, CMO. Faktum är, att de som vågar stå för vem de är, verkar överväga! Hoppfullt!
|
| |
|
Inlägg #89: Postat: 2011-08-09 22:06:00
|
|
Jocke S-43 |
86 Vart vill du komma?
|
| |
|
Inlägg #90: Postat: 2011-08-09 22:17:00
|
|
Jocke S-43 |
85 F-n, den här var ju bra, om Aquirre. Tack Don Quixote!
Repris:
"84 AA Nej vem i det misandriska gänget vill avstå från en sån villig servil dräng som du? Aquirre
Intellektuellt och moraliskt är du ju redan kastrerad, det är nog förutsättningen.
Att inte våga medge, "OK, jag hade fel, det var JAG som hasplade ur mig: "Ge mig din adress..." - med alla bevisen på bordet? Sorgligt...
anonymt inlägg #85"
|
| |
|
Inlägg #91: Postat: 2011-08-09 22:26:00
|
|
Nissan |
På vilket vis skulle "nyanonyma Nissan" vara mer anonym än "Jocke S-43" ?
Uppsjö av mansföraktande program Kom igen nu, anonyme Jocke S, ge i alla fall ETT exempel...
|
| |
|
Inlägg #92: Postat: 2011-08-09 22:29:00
|
|
Mig själv |
|
| |