|
Inlägg #1: Postat: 2001-10-30 15:05:00
|
|
Frasse |
Lovikavantar? Låter som en utstuderad fetiscist om du frågar mig. Du borde frågat vad du skulle ha till vantarna - endast ett par mjuka mockasiner kanske?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-10-30 15:15:00
|
|
Tyler |
Jag förstår inte problemet. Du vill dansa och umgås på krogen, men du vill inte få komplimanger som bara leder till tillfälliga förbindelser. Ungefär som att säga att jag vill åka på en utlandssemester till grekland, men jag vill inte träffa greker. Det ena medför vanligtvis det andra. Eller poängen med texten kanske var att du ville berätta hur mycket uppmärksamhet du får när du går ut på krogen?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-10-30 20:06:00
|
|
Lena |
Att ha roligt även på krogen borde vara alla förunnat utan att det ska måste uppfattas som flirt. Jag menar, ingen tror att jag flirtar när jag är glad en måndagmorgon på jobbet:
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-10-30 20:20:00
|
|
Mia |
Tja, går man raka vägen hem och bånkar får man nog finna sig i att inte bli sedd som seriös. Man kan ju byta tel-nr på krogen och vänta kanske till andra, trejde gången så där med att "bånka", då blir man nog lättare sedd som seriös.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-11-04 12:43:00
|
|
charly |
Ja så är det, det är svårt med signaler ibland. Jag är en kille som tycker om att bara prata med folk... och det har ofta hänt att man fått kommentaren av tjejer .. " men jag har kille du... " , jaha ?? jag är inte intresserad av dig som ragg men som person... man blir sur.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-11-20 00:49:00
|
|
Kent Davidsson |
ehh...du är säkert snygg i helly hansenvantar
|
| |