Inlägg #1: Postat: 2010-03-08 12:59:00
|
Fanders Satansson |
Du har tydligen inte lagt märke till att man inte får svar på e-postbrev som har fler än 5-6 rader.
Att skicka nyanserade kommentarer, frågor eller berv och tro att någon orkar läsa är helt utsiktslöst. Ibland får man en goddag yxsskaft svar ibland inget alls.
Vi lever i ett stressad land där analfabetismen växer itan därför att man inte kan läsa, utan därför att man blivit helt utslagen och orkan inte läsa och tänka.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2010-03-08 13:45:00
|
LJohn |
Äh vafan... du bara en j-a väljare..
Vi sossar vet alltid bäst och om jag sk-er i att svara beror det bara på att du är så xxx dum och ställer korkade frågor..
----
Min erfarenhet av sossar på nätet och spec Roger Jönsson. Han kommer att gå långt, han håller den röda tuppkammen högt..
"Alla är lika " ligger ofta rätt långt bort!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2010-03-08 19:27:00
|
Anna |
Ledande politiker förstår jag att man förväntar sig ska kolla sina mejl även så ofta som varje dag, men jag som privatperson, student och anställd blir väldigt irriterad när folk verkar utgå ifrån att man ska kolla sina mejl varje dag eller ens varje vecka och svara inom en vecka eller två.
Har du ett viktigt ärende och vill vara säker på att informationen nått fram- ring och prata med personen. Om jag som privatperson inte hinner gå igenom mejlboxen snabbare än att jag kan garantera svar inom en månad ibland inte ens det!, skulle jag bli misstänksam om politiker svarade på mejl inom en vecka- det skulle betyda att de sitter framför datorn alldeles för mycket och är alldeles för lite ute i verkligheten!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2010-03-09 00:53:00
|
Busenkelt |
Anna:
Om ex. Linda hade fått svar på sina frågor, ute i verkligheten och dessutom välgrundade svar på sina frågor, kanske mailet aldrig hade behövt skickas....Rent hypotetiskt.
|
|