Spliffrullning i myrstacken?

Den här tråden diskuterar artikeln Spliffrullning i myrstacken?.
Inlägg #1: Postat: 2001-10-29 15:21:00
elin
Men FJA skriver så bra att man vill låta honom komma undan med vad som helst. Dessutom är du lika kaxig och översittare du. Det är alla som gillar en skön debatt. Med ödmjukhet får man inga åsikter hörda. Inte i det här klimatet iallafall.
Inlägg #2: Postat: 2001-10-29 16:24:00
Christian Hasselberg
Jag tror alla som försökte att diskutera med MO stötte på samma problem, dvs omöjligheten i att få ett riktigt svar utan enbart floskler, personangrepp och småblandade förolämpningar. Nu, när Belinda & Co äntligen gör det enda rätta, så tycker folk plötsligt synd om vår onda clown. Visst var det kul att reta grabbstackarn, men han passerade anständighetens gränser gång på gång.
Inlägg #3: Postat: 2001-10-29 16:25:00
Christian Hasselberg
O fresten. Vad är en spliffrullning?
Inlägg #4: Postat: 2001-10-29 18:06:00
Carola Ulups
Stefan, en göbra Artikel som vi i Gbg säger. Jag är mäkta imponerad. Rak och mycket välskriven!
Inlägg #5: Postat: 2001-10-29 19:21:00
Michael Korell
Jag har inte riktigt hängt med i kriget mellan MO, FJA, SH, CH, CU och alla andra initialer på Sourze, men är det MOs IP-adress som är spärrad? I så fall skulle han ju kunna sätta sig på ett Bibliotek el Internetkafé och fortsätta kommentera, eller har jag fel...?
Inlägg #6: Postat: 2001-10-31 16:32:00
Fredrik Jung Abbou
spot on. Jag fick ata upp det inlagget nar jag drog for stora vexlar men det var det vart. Tar kritiken staende.
Laddar...