|
Inlägg #21: Postat: 2010-01-07 07:18:00
|
|
Per WWW |
#17 Den lilla mängd kvicksilver som finns i vaccinet är ingenting jämfört med vad vi får i oss via födan varje dag.
#18 Självklart innehåller vacciner delar av virus i inaktiv form. Annars skulle inte immunförsvaret reagera. Polio och smittkoppor har i stort sett försvunnit tack vare vaccinationskampanjer.
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2010-01-07 09:26:00
|
|
Janne B |
Hu vad kallt det är. En pensionär är en människa i inaktiv form!
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2010-01-07 12:09:00
|
|
ingloz |
#22/ Hej Janne B! Vad trevlig du ser ut!! Ett riktigt lyft för kommentars-listan, tycker jag. Och att det är kallt håller jag med om. Däremot känner jag många aktiva pensionärer, så där har vi olika erfarenheter.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2010-01-07 12:38:00
|
|
Janne B |
Jag skämtade väl lite med mig själv o andra pensionärer. Vi är så aktiva som hälsan och ekonomin medger. / Jag försökte få in en av tre bilder - o plötsligt var en inne....Tagen i somras i en trädgård.
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2010-01-07 12:56:00
|
|
Utforskaren |
#24 Synd att du skymmer trädgården.
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2010-01-07 13:39:00
|
|
ingloz |
#24/ Janne B, du är i alla fall aktiv med att skriva och läsa, ser jag i din presentation. Dem som inte ens läser lokalnyheterna är väl ett försumbart antal. Sen är det ju så krurigt att på en inaktiv kropp kan det sitta en knopp som är superaktiv. På 90-talet hade jag en ung kurskamrat som var totalförlamad efter en dykskada. Han bl.a. var ett exempel på vad jag menar.
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2010-01-07 13:47:00
|
|
ingloz |
#25 / Hör dududu, Utforskaren, när nu Janne B föregått med gott exempel ska väl inte du vara sämre.
|
| |
|
Inlägg #28: Postat: 2010-01-07 13:53:00
|
|
Janne B |
UTF Kanske jag byter bild ibland nu när jag nästan kan...
|
| |
|
Inlägg #29: Postat: 2010-01-07 14:05:00
|
|
Utforskaren |
Jag skojade med dig Janne om träadgården, du ser bra ut på din bild så den ska vara kvar tycker jag nog.
|
| |
|
Inlägg #30: Postat: 2010-01-07 14:20:00
|
|
Janne B |
DU har full rätt att skoja med mig lite eftersom jag ibland är lite syrlig mot dig. Men jag ska se om jag kan hitta en annan attityd till dig eller knipa käft...
|
| |
|
Inlägg #31: Postat: 2010-01-07 23:07:00
|
|
open minded |
inte konstigt att saker o ting går åt h_te. artikeln handlade inte om hur tjock någon va eller vilken bild han har. wtf inte konstigt att det alldrig kan bli vettiga diskutioner i de flesta artiklar när ni idoter sabbar dom med eran smörja. att nå ut till almänheten är ju redan svår nog och sen är det idoter som ni som gör det ännu svårare. IDIOTER.
|
| |
|
Inlägg #32: Postat: 2010-01-07 23:18:00
|
|
Leif-Arne |
Inte lätt vara konspirationsteoretiker idag, ni ligger i, beskiver den ena konspirationen mer fantastisk än den andra och så skojjar man bara med er. Fy så nedrigt!!!
|
| |
|
Inlägg #33: Postat: 2010-01-08 00:06:00
|
|
open minded |
det kan du ge dig f på leif-arne. du av någon borde väl vara pålast eftersom du alltid lägger dig i alla som är teoretiker. men det är du inte. vilket är lite synd. för du vet inte vad som väntar dig. de flesta "teorier" som nu cirkulerar är fakta inte teorier längre. men du kommer märka det nu för att medvetenheten hos människor världen över börjar klarna och du kommer att höra dessa teorier överallt och med jämnare mellanrum. så jag kan säga att det är oundvikligt att delta i dessa diskutioner. men snälla försök ha fakta i bakfickan innan ni yttrar er.
|
| |
|
Inlägg #34: Postat: 2010-01-08 01:09:00
|
|
Utforskaren |
#32 Varför hacka på varandra LA när den svenska politiken godtar all form av konspiration så konspiratörer de är" våra kära politiker som gör allt" för att föra oss bakom ljuset och att du LA inte har förstått det, vet jag inte om man ska skratta eller gråta över. Vi borde här vid lag veta om att allting ser inte ut för vad det egentligen handlar om i det världsliga maktspelet som dräller av psykopater som vill ha en del av makten. Sveriges ledare kan inte ses som något undantag, de finns här också en hel del psykopater även om inte alla är det. Vi kan vara tacksamma för dem i allafall som kan tackla landets politiska maktspel och låter förnuftet segra över alla bakåtsträvare, något att hoppas på i det politiska spelet när det ändå handlar om människor som insats.
|
| |