Intervju med mig själv

Den här tråden diskuterar artikeln Intervju med mig själv.
Inlägg #1: Postat: 2010-01-04 19:26:00
Jocke-utsourzad
Ja milda makter, det var ju pessimistiskt så det förslår! När det gäller nr 3 bakifån så har du nog rätt, dessvärre. Vilket jag inte insåg först när jag kom hit till "psykopat"sidan. Här finns minsanna de som utser sig som talare å naturens och hela landskaps vägnar! Att sedan det finns andra som oupphörligt snärjer in sig i etniska eller biologiska snårskogar, de försöker väl åtminstone...Men mot mänsklig dumhet kämpar visst även gudarna förgäves!
Inlägg #2: Postat: 2010-01-04 19:51:00
Utforskaren
Du har så rätt att skriva på Sourze är det en fördel att vara tokig eller åtminstone lite knasig så tycker jag om de andra och de tycker likadant om mig och det är fint att vi har något gemensamt som visar på att vi inte är mer än människor. Det är synd om människorna som August Strindberg sa, med syfte på hur knasiga vi är.
Inlägg #3: Postat: 2010-01-04 19:51:00
Utforskaren
Du har så rätt att skriva på Sourze är det en fördel att vara tokig eller åtminstone lite knasig så tycker jag om de andra och de tycker likadant om mig och det är fint att vi har något gemensamt som visar på att vi inte är mer än människor. Det är synd om människorna som August Strindberg sa, med syfte på hur knasiga vi är.
Inlägg #4: Postat: 2010-01-04 20:32:00
ingloz
hahaha "Den är precis lika innehållslös, meningslös och värdelös som 99 procent av alla människor här på jorden känner sig" - men gör allt för att dölja.
Inlägg #5: Postat: 2010-01-04 20:53:00
Jocke-sourzial
Funderar lite på vilka de där andra 1 skulle kunna vara... Nobelpristagare? Statsöverhuvud och f.d? Olympiamedaljörer kanske? Men det måste ju bli några till, 6o-miljoner sådär. Man kanske få plats?
Inlägg #6: Postat: 2010-01-04 21:11:00
UItforskaren
Jesus b.fl de har man sagt i alla tider att de gudomliga är felfria så kan det vara Jocke och därför har vi människor som jobbar förgäves med detta och för många slår det slint för som bekant. Där har du den procenten.
Laddar...