Försvar om Linda Skugge

Den här tråden diskuterar artikeln Försvar om Linda Skugge.
Inlägg #1: Postat: 2001-10-26 11:16:00
Ulrika
Bra sagt! Instämmer.
Inlägg #2: Postat: 2001-10-26 11:27:00
Christian Hasselberg
Vad definierar en feminist?Vad definierar alla feminister?
Någon som vet kan gärna få berätta för mig :-
Inlägg #3: Postat: 2001-10-26 12:12:00
Crime boy
"Men sakfrågorna då?" Spelar ju liksom ingen roll. Hon skriver ju i expressen för att hon är barnslig och lustig. Inte för att hon har en massa nya smarta idéer och spännande åsikter...
Inlägg #4: Postat: 2001-10-27 18:59:00
Giuseppe Tonetto
Känner man igen sig i någon som skriver på ett grovt "tonårs-språk" och menar att världens all orättvisa drabbat henne eftersom hon fått lite ont i nageln etc. Ja, då försvarar man säkert Linda Skugge. Men vad säger dom om vem, nu igen?
Inlägg #5: Postat: 2001-10-28 03:58:00
RW
Tack Kee!

Det är vanvettigt intressant att läsa alla försök typ Navids att få LS att framstå som allt möjligt hon inte är. Man behöver inte ens vara intresserad av LS författarskap utan enbart av logik för att fullkomligt baxna över all skit vissa försöker pådyvla henne. Kolla gärna LS gästbok där Navid bla. skriver "freud hade rodnat" apropå LS. En meninsg som hade haft mening i ett brev till hans psykolog kanske...
Inlägg #6: Postat: 2001-10-28 20:47:00
Daniel
Vad är det egentligen som säger att Linda Skugge inte bara hittat sin nisch ? Att hon leker ihop lite gnälliga artiklar riktade till tonåriga tjejer och tjänar hyggligt med pengar på det ?
Inlägg #7: Postat: 2001-10-29 12:10:00
Sven
Det är ganska uppenbart varför många retar sig på Skugge. Hon slår till hårt, utan att vara ett exempel själv, sånt är alltid irriterande. Men i grund och botten skiljer hon väl sig inte så mycket från andra tyckare, som vill bli uppmärksammade, och som vill ta revansch helt enkelt. För Linda är ju egentligen inte en kaxig person, hon är den mest osäkra personen i världen. Så därför kan man ju säga att hon är modigt, som utsätter sig för all exponering som hon gör.
Inlägg #8: Postat: 2002-10-07 17:52:00
Caroline Modorato-Rosta
Hej Kee, jag har aldrig satt min fot på Sourze och gillar inte att göra det nu. Men eftersom du har lämnat Elakpistol med en passande dramatisk sorti så är detta det ända sättet att nå dig på.

Jag vill bara säga: Jag hatar dig inte alls! Det är något du fått helt om bakfoten. Jag tycker du har gjort ett hästjobb på Elakpistol och hoppas att du kommer tillbaka. Vem fan ska annars rätta mina kråkstavade artiklar??? ;
Laddar...