Otrogna män ska hållas kort

Den här tråden diskuterar artikeln Otrogna män ska hållas kort.
Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2009-12-06 23:54:00
Sunny fri
Ja jag har talat lite vagt om det men de tycker nog att jag ska försöka bli aningen friskare först:De kanske befarar att jag dör av hjärtslag?
Fysisk kärlek vi har ju en kärlek som bygger på själens närhet oxåbestår ju egentligen av 2 delar:Sex och sensualitet.Sex är nog dominerande när man är mycket ung men sensualiteten i att stryka någons mjuka mage,att borra in huvudet och dra in doften av någon du älskar,att smeka hela den nakna kroppen du känner så väl stilla o varsmat.Den rent sexuella biten är självklart viktig men man kan leva utan den. Jag har under perioder i livet levt i helt frivilligt celibat.Det finns ju numera en mängd sexleksaker: Men sensualismen,den mycket nära kroppskontakten:den behöver vi liksom vi behöver andras. Alltför många lever utan denna enorma kraftkälla. En hund eller katt kan göra stor nytta här. Mina 2 senaste älskare ett bra tag sedan bodde i kollektivet:det blev bekvämast så. Men det kan ju bli besvärligt oxå så ska jag träffa någon nu får det bli på stan.Hela huset lägger sig i annars.
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...