Erik vinner Idoleländet – men det borde bli Tove

Den här tråden diskuterar artikeln Erik vinner Idoleländet – men det borde bli Tove.
Inlägg #1: Postat: 2009-12-01 12:35:00
Janne B
Jasså finns det en jurry som förväljer låtarna som ska sjungas. Så jurryn har före start sina favoriter. Vilket bevisar igen att det inte finns någon rättvisa....Denna sångtävling som lika mycket är skönhetstävling, sexmästerskap, dansuppvisning mm är inte så lätt att förstå sig på. OM jag begrep mera skulle jag nog ställa upp. Jag är en hyfsad kyrkosångare ;-
Inlägg #2: Postat: 2009-12-01 14:40:00
Billy Butt
Jag tror att du har missuppfattat. Juryns väljer inte låtarna, men just nu på fredag väljer de ut vilka låtar som Erik, Tova och Calle ska sjunga. Det handlar om att proffs ska välja de låtarna som de tycker passar deltagarna bäst. Det har ingenting med tävlingsmomenten att göra
Inlägg #3: Postat: 2009-12-01 15:57:00
Janne B
Trots din synnerligen goda språkbehandling så skingrades inte mina dimmor. Men jag kommer att delvis titta på Idoleländet så då klarnar det kanske lite.
Inlägg #4: Postat: 2009-12-01 19:05:00
Billy Butt
Jag ska förtydliga. Det är BARA nu på Fredag att juryn har valt låtarna. För övrigt väljer inte juryn låtarna. Dessutom är det inte juryn som bestämmer vem som vinner utan det är vanligt folk som röster per telefon och sms.
Inlägg #5: Postat: 2009-12-01 19:09:00
Janne B
Ja se det var en annan femma - skulle min morfar ha sagt. Tack så väldigt mycket! Jag har ingen SMS men gick med i Facebook i går....
Inlägg #6: Postat: 2009-12-01 21:13:00
Pia K
i synnerhet för Sourze-skribenten Pia K som verkade tro att Marie Picasso skulle bli storstjärna. Sanningen som Pia K inte har har kunnat se är att Marie Picasso har svårt att få musikuppdrag i dag och hon är, som jag en gång skrev här på Sourze, nästan helt glömd. " det som är trist med dig Billy Butt, är att du förstår inte vad folk säger. jag har aldrig tippat att Marie Picasso skulle bli storstjärna. jag höll henne om ryggen bara, från dina elaka kommentarer. Det här är ingen tävling på sourze i att snacka ner folk, det borde du ha lärt dig vid det här laget. och förresten, varför härmar du mig i din artikel? Kör med egna åsikter.Kommentarer undanbedes från dig.
Inlägg #7: Postat: 2009-12-01 21:19:00
Pia K
Håll dig till dina trista analyser i fortsättningen och nämn inte ens mitt namn! Jag vill inte ha skit av dig, för att jag gillar att titta på idol!Jag är en ambitiös person med egna åsikter och dem vill jag inte ha dessikerade av dig,eftersom jag skriver inte om dig i mina artiklar om sourze.Låt mig ha mina åsikter i fred i fortsättningen!
Inlägg #8: Postat: 2009-12-01 21:19:00
Billy Butt
Härma dig? Pia - märkligt för att jag har inte ens läst några av dina artiklar!!
Inlägg #9: Postat: 2009-12-01 21:27:00
Billy Butt
Det är beklagligt att du känner så.Första regeln om att skriva offentligt: Var beredd på att andra skribenter skriver om dig. Om du inte orkar ta detta skriv inte alls! Om du är en seriös debattör bör du lära dig att hantera vad andra skriver om dina texter. Ger du dig ute på den offentliga arenan då får du leken tåla Pia. Och förresten du skriver att kommentarer från mig undanbedes... Jaså? är det jag som kommenterat din artikel? Snarare är det ju du som skriver på kommentars sidan i anslutning till min ARTIKEL! Gud bevare oss!
Inlägg #10: Postat: 2009-12-01 23:55:00
Sunny fri
Jag har inte en susning om vilka ni pratar om för det är inte min musik men du Billy är ju proffs så jag litar på dig här.Men jag hör av barnbarnen att det handlar mycket om ytan o framförandet o inte bara om musiken.En bra musikshow ska ju glittra lite.Det gör den i andra sammanhang oxå. Musicals o operetter till exempel.
Inlägg #11: Postat: 2009-12-02 00:07:00
Janne B
Jag har ett par släktingar här som nu far till Sthlm för att gå på Opera för att få upp den rätta festliga stämningen. Hoppas att Fantomen inte tar dem nu när han verkar ha lämnat Diana och djungel
Inlägg #12: Postat: 2009-12-03 16:01:00
Thomas L. Aabo
Håller tummarna för Tove! Hon är bäst av de tre. Hon kan ha fördel av att fjortisrösterna samt övriga kvinns splittras på två snubbar.
Laddar...