Inlägg #21: Postat: 2009-11-29 17:14:00
|
GunnarL |
11/ Sunny och 17/ Birgitta. Jag bad faktiskt om ursäkt för min slarviga läsning i kommentar nr 9, men det var tydligen inte tillräckligt. Nu ber jag än en gång om ursäkt för att jag obefogat riktade kritik mot Birgitta! Jag krälar i stoftet framför Birgittas fötter och hoppas att åtminstone detta skall vara nog. Annars får jag väl gå och hänga mig! För övrigt har jag en mycket jobbig helg med en svåger som gått bort och en far som åkt in på intensiven på Kalmar lasarett. Jobbigt, jobbigt.....
|
|
Inlägg #22: Postat: 2009-11-29 17:56:00
|
Janne B |
Jodå GunnarL var mycket sbabbt ute och bad om ursäkt : Här ska ingen behöva göra mer än så.
|
|
Inlägg #23: Postat: 2009-11-29 18:19:00
|
ingloz |
#21/ Nej men Oj!! - nu känner jag mej skyldig för att jag var den första att påpeka missen. Den var ju inte så allvarlig. - Däremot gjorde jag en många ggr större miss som skrev fel namn i en kommentar till Yngve Karlsson. Det, och att stava ett namn fel är det grövsta fel man kan begå - liksom att som skribent inte visa att man noterat en kommentar, även om man inte gillar de
|
|
Inlägg #24: Postat: 2009-11-29 19:07:00
|
ingloz |
#21 / Beklagar verkligen, GunnarL! Både sorgen och din oro för fadern, helst när alla nu ska vara fyllda av glädje och förväntan inför vår största familjehelg. Det är grymt!! miste min älskade mor exakt en vecka före jul 1974 - så jag vet Under sådana omständigheter hade jag aldrig klarat av att engagera mej i andras texter på Sourze.
|
|
Inlägg #25: Postat: 2009-11-29 19:11:00
|
Beth4020 |
Snälla Gunnar.....Inga konflikter här nu tack...blev bara fundersam då du brukar läsa bra.....No hard feelings..... :-
Kram
|
|
Inlägg #26: Postat: 2009-11-29 19:12:00
|
GunnarL |
24/ Tack ingloz, Men jag engagerar mig inte - det handlar mest om en form av terapi för att få något annat att tänka på.
|
|
Inlägg #27: Postat: 2009-11-29 20:19:00
|
Janne B |
Skriva och känna är alltid bra terapi - vård av den egna själen eller psyket. Jag fröjdade mitt sinne för att julen snart är inne i kyrkan i dag. Det var vad jag behövde.Då kanske jag också kan ge tillbaka lite...
|
|
Inlägg #28: Postat: 2009-11-29 21:03:00
|
ingloz |
#26 / GunnarL, nu när du berättat vad som hänt har alla självklart full förståelse för din okoncentration och behovet av terapi. Jag nämnde min egen oförmåga till engagemang för omgivningen när jag miste min mor och det var absolut inte menat som kritik mot någon annan ... Nu har jag precis läst Birgittas senaste text "Orden som inte hann landa" - de här små missförstånden är en perfekt illustration till hennes nya text. Vi har ofta för bråttom i cyberrymden :
|
|
Inlägg #29: Postat: 2009-11-30 01:58:00
|
sunny fri |
Visst bad du om ursäkt o jag är väldigt säker på att Birgitta godtog den.Jag ryckte ut min vana trogen när jag trodde att någon gort en annan här ledsen.Skrivandet är,som Janne så riktigt påpekar,en av de bästa terapier som finns så skriv på du.Vi är många som läser dig ska du veta.Kram Sunny
|
|