|
Inlägg #1: Postat: 2009-11-12 21:39:00
|
|
steno/snabb |
Några tror att de ska börja gå baklänges om de vaccinerar sig. Jag undrar hur många som blir sjuka och tom avlider på grund av myter och sk klintbergare
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2009-11-12 22:16:00
|
|
Pia K |
Min morfar dog i spanska sjukan 1918 och på den tiden passerade minst 10 kistor per dag morfars grind.
Vad ska man tro. Man vill ju tro att vaccinet hjälper? I dag sa en kurdisk arbetskompis, att vaccinert kan döda många människor efter några år. Hur kul är det at höra. Själv har jag inte tagit vaccinet, men är väldigt rädd för lungproblemen.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2009-11-13 01:25:00
|
|
sunnyfri |
Pia:De äldre pratade alltid om den eller den som "togs av spanskan".Jag har vaccinerat mig:jag tillhör riskgruppen o det gör Den Käre i högsta grad o så har vi ju 3 barn under 4 år här.Skulle jag smittat någon av dem skulle jag inte kunna leva med mig själv för att jag inte försökt.Men det är lite av pest eller kolera.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2009-11-13 09:13:00
|
|
ingloz |
steno/snabb / : ... det undrar jag med!!!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2009-11-13 10:48:00
|
|
k-boy |
Jaha, nu är katastrofteoretikerna nine-eleven, månlandning och liknande
på gång igen. Debatt i TV igen med samma sanningsmänniskor? Bevare oss för galenskapen. Sourze, finns den verkligen eller bara en ny falsk profet? Who knows
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2009-11-13 10:48:00
|
|
k-boy |
Jaha, nu är katastrofteoretikerna nine-eleven, månlandning och liknande
på gång igen. Debatt i TV igen med samma sanningsmänniskor? Bevare oss för galenskapen. Sourze, finns den verkligen eller bara en ny falsk profet? Who knows
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2009-11-14 19:59:00
|
|
Britt |
Intressant det där med spanskaRockefeller sjukan, det kan nog stämma, med tanke på att det var det RIKTIGA viruset i vaccinet, en person med försvagat immunförsvar löper risk att bli smittad av vaccinet det finns studier på det. Det kan förklara den enorma spridning det fick och att så många dog. Även Hongkong hade ett vaccin som gjorde många sjuka. Idag har tekniken utvecklats lite, moderna vaccin brukar bara ha vissa beståndsdelar av viruset t ex RNA-strängar av väggarna, vilket gör att du inte kan smittas med det. Men sedan finns ju risken att det kan vara kontaminerat med andra okända virus, ett tydligt tecken på det är om vaccinet har formaldehyd som tillsats erkänd gammal metod för att inaktivera främmande virus, dvs avdödat vaccin. Har vaccinet formaldehyd då bör du inte ta vaccinet, för det tyder på ett slarvigt jobb. Formaldehyd är inte heller säkert nog med tanke på att det inte lyckades inaktiverade ap-viruset SV40 Simian virus 40 som spreds till miljontals människor via poliovaccin SV40 utvecklade cancer för den som inte visste?. Jag kan säga av personlig erfarenhet att vaccinationsindustrin är extremt cynisk. Vi har heller ingen objektiv bedömning av vaccinationsskador idag, statistiken är skev.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2009-11-14 20:25:00
|
|
Britt |
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2009-11-14 21:47:00
|
|
Jocke/controller |
Jobbig film, vad vill den säga? Hela världen verkar insyltad med amerikareklamism. Oavsett vad saken gäller. Var finns seriös information idag?
|
| |