|
Inlägg #1: Postat: 2009-10-30 18:08:00
|
|
Jocke - helloggad |
Ja Marilyn var bäst bland blondinerna! Fast den mörkögda Claudia Cardinale slog alla...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2009-10-30 18:13:00
|
|
Jocke - helloggad |
1 Jag menar förstås ur genialitetssynpunkt.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2009-10-30 19:54:00
|
|
Pia K |
Ja du, Claudia Cardinale var ju söt, men kunde ändå inte mäta sig med den sostifikerade Marilyn. En annan aktris som var jättebra skådespelerska var Sophia Loren.Sen hade vi ju Jane Moreau och Jane Simmons som inte heller gick av för hackor.
Carolina G.har självklart nåt visst, men nu börjar hon anta Michael Jacksonsyndromet, att förändra sig själv till oigännkänlighet! Hur sexigt är det på en skala?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2009-10-30 19:55:00
|
|
Pia K |
Betty Davies, var en skådespelerska som trollband, men hon var inte vacker. Olivia De Haviland var en anna väldigt bra och söt skådespelerska på urtiden.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2009-10-30 19:57:00
|
|
Greta på Gården |
Botox och silikon går fet bort, ett sjukt och snedvridet skönhetsideal.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2009-10-30 19:58:00
|
|
Jocke - helloggad |
Om man skall blanda in svenskor med genialitet så håller jag på våra kvinnliga komiker från förr. Birgitta Andersson och Eva Rydberg. Och så Lena Granhagen förstås.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2009-10-30 19:59:00
|
|
Greta på Gården |
Tack vet jag 1800 talets ideal, stor byst och höfterna skulle vara breda, den kvinna som födde flest barn vann.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2009-10-30 20:00:00
|
|
/GunnarL/ |
Och störst av alla var Liz Taylor! En underbar skådespelerska. "Who´s afraid of Virginia Wolf?" såg jag sju gånger.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2009-10-30 21:43:00
|
|
Pia K |
Håller med! Svårt att hitta någon vackrare faktiskt, än Liz Taylor! Hade glömt henne.
Men som sagt, botox går fett bort! Tom Linda Rosing har ångrat sig nu när hon är gravid. Såg ett foto på Carolina Gynning i dag. Hennes läppar var tre nummer för stora. Fult!
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2009-10-30 22:14:00
|
|
/GunnarL/ |
9/ Det där med att vara vacker är så mycket mer än att ha vackra ansiktsdrag och en välformad kropp. Liz Taylor utstrålade förutom sin skönhet en personlig karaktär! En väl bibehållen 45-åring är något helt annat än en uppsminkad 25-åring. Livserfarenhet, besvikelser och prövningar gör också människor vackra. T.o.m. en gammal tant på 80 år kan vara vacker. Skönheten kan ibland sitta i ögonen - eller för den delen i alla rynkorna......Men knappast i silikonpumpade läppar eller bröst.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2009-10-30 23:16:00
|
|
Sunny febrig |
Gunnnar:min make 1 som är 85 är oerhört vacker.Hans kropp är oxå oerhört mjuk o len o riktigt uppmanar til smekningar.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2009-10-31 16:46:00
|
|
Sofia Larsson |
Kanske syns Carolina Gynning för att hon vill ha publicitet, eller för att hon gillar det hon håller på med. Om det enbart är för att få uppmärksamhet tvivlar jag på att det alltid är värt det, men vad vet jag om vad Gynning tycker om den saken. Däremot anser jag inte att man är författare efter att ha skrivit en bok samt en ny utgåva. Författare är Liza Marklund, Camilla Läckberg, Jan Guillou och Björn Ranelid, de har en mängd böcker i bagaget. Gynning har en självbiografi. Jag skulle vilja kalla henne konstnär, det är ju det hon sysslar med, plus att hon syns lite som programledare i bland. Att hon sen färgar håret, sprutar in botox, förstorar brösten eller inte, tror jag, hon gör för att hon har ideal hon vill leva upp till. Geni är dock att ta i - när hon börjar gräva i journalistik och syns som programledare i den typ som Janne Josefsson har befunnit sig i kan man börja utvärdera saken. Att hon dock fortfarande pratar skånska och inte byter dialekt som vissa andra typer är BRA!
|
| |