Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Kanske syns Carolina Gynning för att hon vill ha publicitet, eller för att hon gillar det hon håller på med. Om det enbart är för att få uppmärksamhet tvivlar jag på att det alltid är värt det, men vad vet jag om vad Gynning tycker om den saken. Däremot anser jag inte att man är författare efter att ha skrivit en bok samt en ny utgåva. Författare är Liza Marklund, Camilla Läckberg, Jan Guillou och Björn Ranelid, de har en mängd böcker i bagaget. Gynning har en självbiografi. Jag skulle vilja kalla henne konstnär, det är ju det hon sysslar med, plus att hon syns lite som programledare i bland. Att hon sen färgar håret, sprutar in botox, förstorar brösten eller inte, tror jag, hon gör för att hon har ideal hon vill leva upp till. Geni är dock att ta i - när hon börjar gräva i journalistik och syns som programledare i den typ som Janne Josefsson har befunnit sig i kan man börja utvärdera saken. Att hon dock fortfarande pratar skånska och inte byter dialekt som vissa andra typer är BRA!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?