Natalie Morton dog av vaccin

Den här tråden diskuterar artikeln Natalie Morton dog av vaccin.
Inlägg #1: Postat: 2009-10-16 12:45:00
Michael Lundahl Karnerfors
Stefan Whilde ser sitt halmstå hotat och slår tillbaks med vild frenesi. Det finns inte ens som en tanke i hans hjärna att han skulle kunna ha fel. Den samlade globala medicinska kunskapen i världen slår entydigt fast att vaccin är att betrakta som ett av det mest effektiva sätten att bekämpa sjukdomar. Vaccin har rädda miljontals människor från död, sjukdom och handikapp. Och detta tror Stefan Whilde och andra vaccinationshysteriker, som någon annan slags messias att han skall "rädda" världen ifrån. Jag kan inte kraftfullt nog uttrycka den äckelkänsla jag känner inför att vi i Sverige anno 2009 har människor som så desperat vill hålla fast vid sina förutfattade meningar att de är beredda att ignorera välkända och vetenskapligt stenhårt bekräftade fakta, och hota människors liv och hälsa, bara för att de är för fega för att våga säga "Jag kanske hade fel". För den som vill veta mer av vad vaccin har gjort för mänskligheten, se följande: Länk: youtube.com
Inlägg #2: Postat: 2009-10-16 12:46:00
mystiker
Visst är det så att hon dog av vaccinet.
Tror dock att det finns fler agendor med vacciner.
Att injicera virus för att trigga immunförsvaret verkar underligt.
Vacciner är nog till för att göra oss sjuka, tyvärr.
Det har visat sig att immunförsvaret angrips av vacciner och det finns både långsiktiga och kortsiktiga negativa effekter av vaccin.
Inlägg #3: Postat: 2009-10-16 13:30:00
Sunny vaken
Man kan dö av vaccin.Min Käre känner en kvinna som gjorde det.Men risken är väldigt liten .Maken är motståndare till vaccination av religiösa skäl men eftersom risken att inte vaccinera sig i hans fall är väldigt stor så blir det så: vi är högriskgrupper o jag tänker oxå på barnbarnen varav 3 är under 4 år.De bor med oss.Tänk att bli sjuk o smitta dem för att vi inte vaccinerat oss.
Inlägg #4: Postat: 2009-10-17 13:23:00
Banestyrelsen
1 Att hon dog efter att ha fått vaccin behöver inte betyda att hon dog av vaccinet. 2 Att hon antogs frisk innan hon fick vaccinet behöver inte betyda att hon dog av vaccinet. 3 Att vaccin eventuellt kan öka risken för cancer betyder inte att denna flickas cancer orsakats av vaccin. 4 Påståendet "även om Natalie hade en tumör så står det klart att vaccinet påskyndade förloppet avsevärt" är därmed en lögn.
Laddar...