Inlägg #21: Postat: 2009-09-13 10:27:00
|
ArHo inlogg |
Jocke världsskådaren som inte tror på Anarki som han själv till ber när han är världsmedborgare, vi hade ett snack om detta för länge sen och han fattade ingenting som vanligt även om han ryckt upp sig en hel del och ibland skriver sunda saker. Nu skall ingen tro att jag är bitter på någon jag snarare känner mig skrattretad över det som varit , å förlåt då om jag nu trampar någon på tårna, det är inte något illat menat kalla det torrhumor som Janne kör med.
|
|
Inlägg #22: Postat: 2009-09-13 10:27:00
|
peter_ |
#19. ArHo, den kommentaren var helt obegriplig som så ofta. Det slog mig att du kanske ville antyda att "Cancersvulsten" och jag är samma skribent? Var det så du menade?
|
|
Inlägg #23: Postat: 2009-09-13 10:34:00
|
ArHo inlogg |
Peter det är därför du kallar alla för ArHo när det passar, jag vill minnas att vi lade ner stridsyxan en gång och blev sams? Jag är inte inne för att bråka med dig eller någon annan, ville bara smyga in och yttra mig lite och det var kul att du svarade mig. Vill du ha min E-post adress, förresten du bor ju också på Söder säg var du brukar hålla till så kan vi träffas om du vill, samtidigt kan vi träffa Robban på slussen.
|
|
Inlägg #24: Postat: 2009-09-13 10:43:00
|
peter_ |
#23. Jodå, ArHo, nog har vi väl blivit lite bekanta och jag ska erkänna att jag uppfattar dig som en social och trevlig person. Jag tror att vi tills vidare bara umgås här på nätet, även om vi båda bor på söder. Rebellrobban ja, han gjorde bort sig med sin fixering på PiaK och diverse påhopp. Om han visar lite ånger och lovar bot och bättring så kan han hans heder nog anses återupprättad. Han spelade faktiskt på The Big Ben nyligen, på hörnet Renstjernasgata och Folkungagatan. Jag nöjer mig dock med det som mina öron snappar upp när jag rusar in i närmsta tunnelbanevagn. Jag brukar gå på the Big Ben när Wasa Express eller LEd Boots spelar. Kanske vi kan ses då och ta en bira ihop? Jag känns på mitt intensiva luftgitarrspelande.
|
|
Inlägg #25: Postat: 2009-09-13 11:00:00
|
ArHo inlogg |
En sak har jag slutat med Peter och det är min ideologi som andra har tagit över och försöker göra något bra utav, däremot ägnar jag mig mycket åt mina innovationer som tar nästan all min tid, reser en hel del och är borta flera dar i sträck. Appropå Robban jag såg förut vilket hackande på Pia som svarade med samma sak, nu har det varit lugnt har jag sätt en tid. Får väl titta in då, så kan vi spela ihop på Big Ben hur man nu gör, det är lätt att spela falskt, kom ihåg att några strängar gått av när jag spelade men inte nån märkte detta.
|
|
Inlägg #26: Postat: 2009-09-13 11:10:00
|
Pia K |
Appropå Big Ben, så var det där jag sjöng och Robban speladeeftersom jag frågade honom första gången som vi träffades på riktigt. Han hade aldrig spelat på den scenen förr. Tiderna förändras.
|
|
Inlägg #27: Postat: 2009-09-13 11:25:00
|
JanneOloggad |
Jasså Arne Holmström bor numera på Södermalm och enligt Eniro på Magnus Ladulåsgatan.Jag har vänner där o vet att det är extra trivsamt med mycket sevärt runtom med Skatteskrapan som höjdpunkt.Det ska bli givande att följa den fortsatta debatten sedan ArHos nya uppenbarelse glatt sig över mångas bortgång ;-.
|
|
Inlägg #28: Postat: 2009-09-13 11:44:00
|
Jocke - halvloggad |
Det är väl mest farligt om man är svensk Formel I förare? Både Jocke Bonnier och Ronie Pettersson körde ju ihjäl sig...Kann det bero på våra strikta hastighetsgränser...:-
|
|
Inlägg #29: Postat: 2009-09-13 11:47:00
|
Jocke - halvloggad |
Det där var ju ganska subjektiva och personliga åsikter, minst sagt! Särskilt när det gäller bedömningen av partierna. Håller inte alls med. Nej släng ut allesammans från riksdagen och se till att de skaffar sig ordentliga jobb!:-
|
|
Inlägg #30: Postat: 2009-09-13 11:50:00
|
Jocke - halvloggad |
29 forts Ovan var riktat till nr 16. Får jag fråga, är ArHo samma som Utforskaren? Eller är det Dr Jekyll och Mr Hyde?
|
|
Inlägg #31: Postat: 2009-09-13 13:01:00
|
JanneOloggad |
DET du Jocke är denna söndags stora fråga! Kommer nu Utforskaren att tona bort...
|
|
Inlägg #32: Postat: 2009-09-13 13:07:00
|
JanneOloggad |
Jocke 28 / OM Bonnier o Pettersson hade fått träna i 300 km fart på våra vanliga vägar så hade de säkert blivit superförare o klarat sig bra. ;- Bonnier var ordförande i förarnas säkerhetskommitté.
|
|
Inlägg #33: Postat: 2009-09-13 13:31:00
|
Utforskaren |
Jocke den var bra jekyll och Mr Hyde, med den tanken har vi många här som kan kallas Dr Jekyll om inte annat, som envisas med att alltid ha rätt i sina åsikter.
|
|
Inlägg #34: Postat: 2009-09-13 14:27:00
|
Jocke - halvloggad |
33 Hör du Utforskaren. Känner du ArHo? Eller vad tycker du annars om hans inlägg och personbekrivningar här ovan? Skulle var intressant med ett uttömmande svar!
|
|
Inlägg #35: Postat: 2009-09-13 14:52:00
|
Utforskaren |
Jocke jag känner inte ArHo, men det han var inne och skrev gav väl en bild av honom som ger blandade känslor. Kanske ett orginal som går sin egen väg som är typiskt Söderkisen som man har hört talas om. Men vi själva är väl också ett slags orginal och inte några kopier som de flesta på Sourze. Du själv är inte dålig och få ihop det, med vad du tycker och tänker. Peter tycks känna ArHo så de vet väl var de har varandra, så han kan nog berätta mer än vad jag har kunnat läsa mig till.
|
|
Inlägg #36: Postat: 2009-09-13 15:04:00
|
Jocke - halvloggad |
25 ArHo, jag bara undrar känner du till Utforskaren sedan tidigare? Vad säger du annars som honom, eller om hans värderingar och åsikter om personer och annat här?
|
|
Inlägg #37: Postat: 2009-09-13 15:05:00
|
Jocke - halvloggad |
35 Tack tack Utforskaren...Var bor du förresten, ungefär?
|
|
Inlägg #38: Postat: 2009-09-13 15:08:00
|
Jocke - halvloggad |
forts 36 Vad är det för "innovationer" du nämner förresten i 25 ArHo?
|
|
Inlägg #39: Postat: 2009-09-13 15:19:00
|
JanneOloggad |
Jocke -lycka till med intervjun!
|
|
Inlägg #40: Postat: 2009-09-13 15:23:00
|
Utforskaren |
Jocke jag bor i Åkersberga