Regeringen bryter med Alliansen om kärnkraften

Den här tråden diskuterar artikeln Regeringen bryter med Alliansen om kärnkraften.
Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2009-09-05 19:47:00
Jocke - halvloggad
18 Hö, hö. Utbrott, var har jag fått ett utbrott? Plocka fram bevisen din surkart. Skall man hantera dagisbeteende måste man med lugn pedagogik förklara hur saker funkar, det gör jag med oändligt tålamod. Då kan en och annan polett med tiden trilla ner även hos miljöfönekare. Varför du nu även tar Feministiskt initiativ till din famn finns det kanske också en förklaring till. Både nyliberaler och feminister förnekar nämligen samma biologiska realiteter.
Inlägg #22: Postat: 2009-09-05 23:39:00
Sunny oinloggad
13Snälla Lars:jag gör vad som helst utom att syssla med Matematik!!!
Inlägg #23: Postat: 2010-05-26 14:23:00
Elvy
USAs regering inkom nyligen till Sveriges regering med en förfrågan om upplåtande av Vidsels robotbas för att testa bomber i ett vidsträckt område i norra Sverige. Den 14 april gav regeringen sitt samtycke till dessa övningar. Riksdagen har inte tillfrågats, långt mindre den befolkning som berörs av beslutet. Om USA testar uranvapen i Vidsel som ligger nära Boden och Luleå innebär det att dessa städer, stora delar av Norrland - Europas sista orörda vildmark - och i förlängningen även resten av Sverige samt grannländerna smutsas ner och förgiftas. Dessutom bryter de planerade militära aktiviteterna mot artikel 30 i FN-deklarationen om urbefolkningens rättigheter./Hälsningar Elvy, uppvuxen i Vidsel
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...