Levnadskonstens almanack

Inlägg #1: Postat: 2009-08-15 07:16:00
snälla mannen
Jaha? så rebellrobban får inte tycka,känna och tänka vad han vill nu oxå,eller? å vem är du då??? GUD!???
Inlägg #2: Postat: 2009-08-15 07:23:00
Pia K
Ett ordspråk som jag alltid gillat är:
"Människa du jämmerrika , aldrig nöjda, lär förstå: Lyckan säkrast den plär svika
vilken räknar städs därpå. Vet att själva livet bära, som en lycka, som en ära".
Inlägg #3: Postat: 2009-08-15 07:26:00
RebellRobban
du glömde väl inte sieg hallelulia oxå....
Inlägg #4: Postat: 2009-08-15 07:32:00
RebellRobban
Nääe,att få gnugga lite på morgonkvisten är den sanna lyckan i livet...
Inlägg #5: Postat: 2009-08-15 08:12:00
Pia K
# 4 Ja, då har du lärt dig något i livet i alla fall. Grattis.
Inlägg #6: Postat: 2009-08-15 10:57:00
Utforskaren
Man kan undra om det finns någon här som tar Pias parti? Så mycket blaj och trams hon skriver borde hon ta en allvarlig funderare på att rannsaka sitt samvete. T.ex skall jag inte skvallra och skita ner någon idag och vara en snäll flicka eller skalljag sopa till Robban? Självklart! Robban den typen han ska få för gamla synder, nu jävlar!
Inlägg #7: Postat: 2009-08-16 10:27:00
RebellRobban
ha,ha,ha ja det va ju en riktigt mogen och fiiin kommentar... mere sånt! Buss på!
Inlägg #8: Postat: 2009-08-16 10:46:00
Pia K
Ditt kändisskap är det enda som ligger framför dina ögon Robban. Då ska du ägna dig åt det och alla dina kontakter som du fått genom mig bl.a. och inte förfölja mig på en sida där du inte skriver någonting, bara snackar skit. men , jag förstår varför. Tro inte jag är dum. Som sagt, jag vet mitt eget värde.
Inlägg #9: Postat: 2009-08-16 11:08:00
RebellRobban
Kontakter? Menar du den gången du lät mej få spela på krogens poeters parlament? eller på rabarber ett par gånger? Ha,ha,ha du får det att låta som om du hade fixat världens största skivkontrakt åt mej,men det har du ju inte pia.Det skivkontraktet har jag fixat själv på mitt egna skivbolag sörrö! Vilken värld lever du i? Det kanske oxå är din förtjänst att jag fick spela på Cornelisdagen i år igen tillsammans med bland annat Tommy Körberg,Lasse tenander mfl eller på Orsayrans 25 års jubileum eller va det du pia k som röstade in mej i YTF Yrkestrubadurenas Förening??? Jag kan sitta här å rabbla upp ett X antal spelningar som INGEN förutom jag själv har fixat eller blivit inbjuden till och det är knappast din förtjänst Pia k utan snarare att det finns andra människor i Sverige till skillnad ifrån dej Pia K som verkligen uppskattar min musik och mej som för den jag är dvs mej själv och ingen annan! Eder Yrkestrubadur REBELLROBERT!
Inlägg #10: Postat: 2009-08-16 11:12:00
Jocke S-43
Kan ni inte klara av det här privat? Inget kul läsning och inte till fördel för någon. Jävligt tjatigt!!!
Laddar...