Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Kontakter? Menar du den gången du lät mej få spela på krogens poeters parlament? eller på rabarber ett par gånger? Ha,ha,ha du får det att låta som om du hade fixat världens största skivkontrakt åt mej,men det har du ju inte pia.Det skivkontraktet har jag fixat själv på mitt egna skivbolag sörrö! Vilken värld lever du i? Det kanske oxå är din förtjänst att jag fick spela på Cornelisdagen i år igen tillsammans med bland annat Tommy Körberg,Lasse tenander mfl eller på Orsayrans 25 års jubileum eller va det du pia k som röstade in mej i YTF Yrkestrubadurenas Förening??? Jag kan sitta här å rabbla upp ett X antal spelningar som INGEN förutom jag själv har fixat eller blivit inbjuden till och det är knappast din förtjänst Pia k utan snarare att det finns andra människor i Sverige till skillnad ifrån dej Pia K som verkligen uppskattar min musik och mej som för den jag är dvs mej själv och ingen annan! Eder Yrkestrubadur REBELLROBERT!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?