Det som skrämmer

Den här tråden diskuterar artikeln Det som skrämmer.
Inlägg #1: Postat: 2009-07-01 14:12:00
Utforskaren
Anitha Östlund du är långt ifrån ensam om din oro över dina barn och deras framtid och vad som händer i samhället som en del t.o.m. har en gnagande ångest över. Enligt mitt förmenande borde vi alla sätta oss ned och fundera över, vad vi kan göra för vårt samhälle för att bota den smärta som råder hos var och varannan person. Jag tror att vi alla måste aktivt deltaga på alla fronter enär de utsedda är oförmögna att göra något åt saken, främst tänker jag då på våra poliser som sannerligen behöver allmänhetens stöd för att komma till rätta med landets brottslingar.
Inlägg #2: Postat: 2009-07-04 20:36:00
samma mamma som innan.
Alla borde dra sitt strâ till stacken och fundera pâ vad de personligen kan göra.
Inlägg #3: Postat: 2009-07-06 20:43:00
Sunny
Jag känner igen mig! I synnerhet efter det att min äldsta dotterdog blev jag väldigt känslig när jag sedan fick flera barn.O det sitter i.Även när de börjar bli medelålders.De skulle aldrig resa någonstans utan att höra av sig vid framkomsten.Men deras resor i Indien Under jordbävningenI Australien de miste en kompis i dykolycka I Sydafrika dottern envisades med att dyka med hajar På Amazonas de badade bland pirayornai Peru hon bröt foten på Inkaledeni Brazilien där en orkan tog nästan hela stranden de bodde på i Thailand där de nätt o jämt undkom Tsnaminsom tog deras vännerPå Galapagos där de dök i humboltströmmen med hammarhaj Jag är glad över att småbarnsåren nu sätter lite begränsnigar.
Inlägg #4: Postat: 2009-07-06 20:45:00
Sunny
Fast snart får jag börja oror mig för dem o då är vi igång igen.Men när mina ungar köpte sina tågluffarkort o drog ut i livet fanns inget internet.
Inlägg #5: Postat: 2009-07-07 16:54:00
Utforskaren
En rapport från Säpo och Brå överlämnades 2009/07/06 till regeringen. I rapporten varnar man för att det vänsterextrema våldet mot politiska företrädare, myndigheter och mot enskilda privatpersoner är farligare än det våld som högerextrema grupper utövar. Anna-Lena Lodenius, journalist menar att den omedvetna råheten och våld de använder är inte medvetet bland autonoma !
Anders Daniel, generaldirektör för säkerhetspolisen säger att ett visst hot mot politiska partier är ett relativt hot mot den allmäna ordningen.
Laddar...