|
Inlägg #1: Postat: 2009-06-13 14:25:00
|
|
Pia K |
Det var en kul vinkling!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2009-06-13 18:47:00
|
|
Blomsterhandlaren |
Utsökt får artikeln mig att tänka på tjejen som sa att hon kommer aldrig att stryka en mans skjorta. Senare blev hon kär i en överläkare och har sedan dess strukit hans skjortor i några decennier. Dessutom är överläkaren skicklig att laga exklusiva maträtter. Men disken får hon ta hand om. Hade jag varit artikelförfattarens fästman hade jag försvunnit för länge sedan. Jag dammsuger och diskar gärna men inte under förtryck. Jag skulle säga till killen att söka efter en tjej som vill ha blommor. Diska och dammsuga kan han ändå göra.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2009-06-13 20:06:00
|
|
Bitel E A B |
Om en så flyktigt bekant person som artikelförfattarens käraste var den gången när han efter två veckors bekantskap överraskade henne med att naken städa i hennes kök, istället hade städat i mitt kök så skulle jag genast ha kastat ut vederbörande, varför? jo jag gillar inte människor som försöker bo in sej i mitt hem.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2009-06-16 18:12:00
|
|
dok99 |
Svenska kvinnor verkar vara de mest extrema som finns. Inte undra på att så många väljer utländska kvinnor. Skillnade är att utländska kvinnor tycker tycker det är fint att göra saker för varandra i ett förhållande, medan svenska kvinnor har en agenda där mannen ska göra 60 av innesysslorna och 100 av utesysslorna bil, trädgård, byggnation.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2009-07-07 11:51:00
|
|
pruseluskan |
Vilken dröm man! Kanske man borde sätta in en kontaktanons.Huslig man sökes,,,,,,.Inte dumt alls.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2009-07-14 17:01:00
|
|
RebellRobban |
Håller fullständigt med dej dok99.Svenska kvinnor är dom mest kräsna i världen.Just därför som jag aldrig jagar dom som vissa andra desperata män gör.Nån stolthet har man väl kvar.Nääe,är en bortskämd och kräsen svensk kvinna intresserad av mej så får hon ta initiativet,annars så skiter jag fullständigt i henne.Jag är,och kommer aldrig å bli vare sej en knähund eller toffelhjälte.Jag är bara mej själv å vill bli älskad och respekterad för den jag är.PUNKT! Mvh eder Yrkestrubadur REBELLROBERT som i år uppträder på Cornelisdagen den 2:a augusti klockan 14.00...
Mer information om mej hittar du/ni alltid på: Länk: rebellrobert.se
|
| |