|
Inlägg #1: Postat: 2001-10-20 14:56:00
|
|
Loke |
"för feg för att skriva under dem med sitt rätta namn."
Åhärregud! Det är ju helt FRUKTANSVÄRT!!!
Heh, jag förstår inte varför så många oroar sig över att vissa inte skriver sitt rätta namn. För övrigt är det väl allmänt känt här att Mats Olsson exec.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-10-20 15:04:00
|
|
Stefan Holmqvist |
exec behöver Sourze som en lemmel behöver sin klippkant. Hans ideologi och språkbruk är ett resultat av den personlighets störning som han i skrytande ordalag påstår sig ha. Leken över att utge sig för att vara speciellt skapad har lekts tusen gånger förut. Resultatet blir alltid detsamma.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-10-20 15:38:00
|
|
Carola Ulups |
Varför frågar jag, skriver många inte sina rätta namn? Finns det någon vettig förklaring på den frågan?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-10-20 16:52:00
|
|
Kajsa |
Har läst flera av dina artiklar - hittills alla mycket vettiga och bra! Undrar bara varför du slösar tid och energi på att svara någon som så uppenbart inte är värd det - "exec". En person som skriver "dö, cpunge, dö" har inte fattat mycket av livet. Och är antagligen inte en person som lyssnar på andra.
Skriv vidare, du gör det bra, och strunta i kommentarerna, idioter finns det gott om. Lita på ditt eget omdöme!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-10-20 17:49:00
|
|
tyko b |
exec mats olsson är ett litet pubertetsyngel som om livet vet intet. att lyssna på honom är som att lyssna på skitet som faller ur en kos röv.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-10-20 18:17:00
|
|
Ramona Danlén |
Mattias det är inget att bry sig om. Jag lovar! Skriv du det du står för och fortsätt skriv av bara den. Sourze är en digitalisk modern ljugarbänk och det är skönt att få skriva av sig ibland. Vi är alla unika och har egna upplevelser för mig är inte Sourze en faktabank utan en tank fylld med alla sorters funderingar.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-10-21 20:03:00
|
|
Jensen |
Varför så elak mot den lilla pojken? Jag tycker han är väldigt underhållande...det är ni i själva verket allihop, med era små spel och ränker. Bara för att du är lite sotis på exec för hans intelligens behöver du inte vara så dräpande. Men visst, han kan behöva komma ner på jorden ibland.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2001-10-22 09:20:00
|
|
Marita |
har också frågat mig ett antal gånger vem exec är. Skönt att det inte bara är jag som är j-ligt trött på skitsnack.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2001-10-23 23:17:00
|
|
Isadora Wing I |
Efter flera liknande inlägg ifrån olika skribenter på Sourze undrar jag: vill ni inte ha läsare som inte själva skriver på Sourze? Jag tycker om att läsa tidningen, men har inte haft någon överväldigande lust att skriva själv. Om det bara är tillåtet för skribenterna att kommentera så är det enkelt att ordna för de som skapar hemsidan. Själv tycker jag att det är väldigt tråkigt att kommentarerna måste vara så korta.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2001-10-23 23:18:00
|
|
Isadora Wing II |
Varför kräva att kommentatorerna identifierar sig??? Detta är en missuppfattning av idén bakom Internet som helhet, och diskussionsforum i synnerhet. Många skribenter verkar vara extremt känsliga för kritik, och skulle kanske tänka efter före innan de lägger ut undermåligt argumenterade texter. Ni borde vara glada över att ni har kritiskt tänkande läsare till era texter!
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2001-10-27 20:35:00
|
|
Olle Wadsten |
Exec-s hemsida finns här:
Länk: 7171.info
Här finns det både barnporr, medicinska utlåtande och en länk till en snuff-sida...
Grabben e sjukare än vad man tror...
|
| |