|
Inlägg #1: Postat: 2009-05-25 21:24:00
|
|
Leif-Arne |
Intressant artikel, men jag tror du har fel på två punkter, MW kommer inte att kunna göra ett kvidevitten mot att Pirat Partiet blr invalda. Pirat Partiet kommer dessbättre/ desvärre inte att få något inflytande överhuvudtaget då de blir invalda.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2009-05-28 00:12:00
|
|
johnnyreb77 |
Toppkandidaten för Piratpartiet Christian Engström , är en f.d aktiv folkpartist som inte ser några problem med att rösta för en legalisering av narkotika och prostitution.
Piratpartiets andranamn, Amelia Andersdotter, ingår i styrelsen för svenska FN-förbundet, som vill förbjuda Sverigedemokraterna och andra invandringskritiska organisationer. Andersdotter var fram tills nyligen företrädare för den mångkulturalistiska organisationen ”Alla lika, alla olika”. Hon är också engagerad i vänsterorganisationen Attac, som öppet samarbetar med terrororganisationer som AFA och Revolutionära fronten.
Tiondenamnet på Piratpartiets lista heter, Björn Felten. Felten förespråkar sex timmars arbetsdag och fri invandring. Den 1 maj 2006 skrev Felten även ett inlägg på Piratpartiets forum, där han gav utryck för åsikten att Sverigedemokrater är "vidriga rasister", som "förverkat sin rätt att leva" och som borde få "dödsstraff".
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2009-05-28 00:22:00
|
|
johnnyreb77 |
Med tanke på dessa toppkandidater i Piratpartiet så har i
allafall jag svårt att se nåt Demokratiskt värde i att få in
dessa i EU-parlamentet.
På dom forum på internet där jag mött Piratpartister så har
jag märkt att dom har svårt att respektera åsikter som avviker
från deras egna.
Men så länge dom inte stjäl några röster från invandrings-kritiska partier så kanske det är så att det är nödvändigt
att få in dom i EU för att dom ska bli ordentligt avslöjade
där, det är tragiskt - men kanske nödvändigt....mannen på
gatan - Svensson är för lat för att gå ut och kolla på
internet om både Piratpartiet och annat, det är först när pappers-tidningen han orkar läsa
avslöjar Piratpartiet han tror på alla som ogillar Piratpartiet...
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2009-06-02 01:27:00
|
|
Sunny |
Jag tror att PP behövs i Brussel om inte annat kan de skapa lite turbulens.EU har för många som ägnar sig åt att klia varandras ryggar.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2009-06-02 12:19:00
|
|
Per W ej inloggad |
Efter johnnyreb77:s kommentarer blev jag riktigt intresserad av Piratpartiet.
|
| |