|
Inlägg #1: Postat: 2009-04-30 18:33:00
|
|
Catherine xlx |
Hej sunny! Det här var gripande, har varit där några gånger och det är så smärtsamt. Dessutom är den här artikeln bra skriven med en väldigt lockande rubrik och ingress. Döden är ju oundviklig, du fattade helt rätt beslut något annat hade varit väldigt egoistiskt. Hans tid var inne, så är det bara... tyvärr. Inte för att det hjälper mycket men sänder en varm kram. // Catherine. D.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2009-04-30 18:49:00
|
|
steno |
En varm och härlig berättelse i allt det sorgsna. Ett vittnesörd om varm kärlek. Ha det bra Sunny, jag älskar dig
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2009-04-30 20:43:00
|
|
GunnarL |
Sunny, Du vet ju vad jag tycker om hundar, men jag vill ändå uttrycka mitt deltagande med Dig. Jag vet ju hur mycket Du älskade Din Bamse! Fint skrivet som vanligt - Du är verkligen läsvärd!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2009-05-01 08:22:00
|
|
Profileclew |
EN fin artikel skriven av levande ömsint människa som jag önskar allt gott här i världen.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2009-05-01 20:55:00
|
|
susanna s |
första ången jag läste din artikel grät jag så jag inte kunde kommentera. För några dagar sedan skjutsade jag mina föräldrars 13 åriga Mia till sista besöket hos veterinären. Hon hade haft förstoppning i en vecka och eftersom att hon var så gammal och dessutom alltig varit extremt sammarbetsovillig när det gäller olika typer av behandlignar ex har det krävts hästdoser med lugnande, veterinärbesök och munkorg för vanlig kloklippning.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2009-06-12 20:36:00
|
|
Sunny |
Bamse är hemma igen. Vi har hämtat urnan med hans aska i dag.
Den står nu tillsammans med två andra urnor. Den där jag har askan efter Barry:
Han som blev så speciell för mig.
Och där finns urnan med min äldsta dotters aska: En urna som följt mig under så många år.
De tre urnorna står här ock inväntar den dag då mina barn skall begrava dem tillsammans med mig. Sätter jag på den gamla videon leker Barry o och den unge Bamse hej villt i trädgården.Jag vet inte ifall jag skulle ha önskat mig att Desire funnits på video? Några få gamla svartvita kort på henne är allt jag har.Vi ägde ingen egen kamera medan hon levde.Men i mitt hjärta lever hon kvar ändå.
|
| |