|
Inlägg #21: Postat: 2009-04-21 19:15:00
|
|
The Diplomat |
#28 sluta nu din tönt!
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2009-04-21 19:16:00
|
|
The Diplomat |
Svar till 30: Passa dig!
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2009-04-21 19:16:00
|
|
The Automat |
Ha ha ha!
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2009-04-21 19:22:00
|
|
snälla mannen |
RebellRobban är en schysst man som verkligen förtjänar en schysst och ärlig tjej/kvinna.Och som tur är,är inte alla tjejer/kvinnor likadana som den falska pia k...
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2009-04-21 19:30:00
|
|
snälla mannen |
ja verkligen en bra fråga...
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2009-04-21 21:18:00
|
|
Pia K |
DE SOM HAR SKRIVIT INLÄGG I MITT NAMN, VET JU SJÄLVA VEM DET ÄR! Alias-The Diplomat, används också av någon annan förstår jag och alltihopa handlar om sex, precis som jag skrivit om i artikeln.De här männe visar ju hur desperata de är när de smutsar ner andra på forumet med sina fantasier.
Jag har vänt mig till red. så de får titta efter, för jag vet vad jag skriver och inte.
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2009-04-21 21:23:00
|
|
Starka tjejen |
Karlar är ju till för att knullas, så varför måste vi vara eniga med dom ?
|
| |
|
Inlägg #28: Postat: 2009-04-21 22:27:00
|
|
Pia K |
Jag vet inte hur man gör, när man är anonym, men det vet tydligen flera här. Annars skulle det ju inte finnas kommentarer som jag INTE skrivit. Jag skriver inte snusk och skit, som snälle mannen och kent katt. När män till varje pris vill ha rätt, så stöter man på sådana här problem och som jag sa i artikeln- män kan ljuga hur mycket de vill, men inte kvinnor, för de har ett bättre samvete.Däremot får kvinnor alltid skulden för allt som händer, vilket man också ser klart och tydligt bland de här kommentarerna. Så skrev jag också mycket riktigt i artikeln.
|
| |
|
Inlägg #29: Postat: 2009-04-21 22:37:00
|
|
Pia K |
# 38 precis vad jag sagt! Någon annan har använt våra namn i kväll!Någon som inte mår bra. Då skulle jag vilja säga, att vi har alla våra bekymmer. Jag bär mina själv och skyller inte på någon annan, men artiklar har jag rätt att skriva om mina erfarenheter. Mina åsikter ska inte bemötas med lögner och snusk- det verkar desperat. Dessutom stämmer det med vad jag skrivit om i artikeln. Kvinnor ska man vara rädd om. Inte baktala, skylla på och misstänka för allt möjligt. I stället kan man sköta sitt- för det gör jag.
|
| |
|
Inlägg #30: Postat: 2009-04-21 22:47:00
|
|
Starka tjejen |
Det är ynkligt att skriva i någon annans namn. Mitt nick är detsamma varje gång jag skriver, men så står jag också för det jag skriver. Det är bara karlar som kan vara så barnsliga.
|
| |
|
Inlägg #31: Postat: 2009-04-21 22:49:00
|
|
Pia K |
# Ja du starka tjejen! Där sa du något. Om de inte passar sig faller de på eget grepp.
|
| |
|
Inlägg #32: Postat: 2009-04-21 22:51:00
|
|
Redaktionen |
Om det är så att någon har kunnat stjäla ngns registrerade användarnamn och använda det som anonymt nick, är det vårt fel på redaktionen. Vi kommer se till att åtgärda det så fort som möjligt. Det ska inte vara möjligt.
|
| |
|
Inlägg #33: Postat: 2009-04-22 07:26:00
|
|
madamehussein |
Hjärtligt trött på "jag-är-kvinna-och-hjälplöst-offer"-retoriken, jag tror det säger mer om din inställning och ditt självförtroende än om samhället som sådant. Sedan när skulle kvinnan vara samhällets slagpåse nummer ett? Denna roll har väl sedan länge tillfallit unga och medelålders vita heterosexuella män?
|
| |
|
Inlägg #34: Postat: 2009-04-22 12:04:00
|
|
Pia K |
Jag känner mig inte som ett hjälplöst offer och jag vet att män känner sig som offer nuförtiden. Men i själva verket är kvinnan också ett offer. Män säger att det är självvalt.Inte i mitt fall i alla fall.
Men hela samhället är förvridet och sjukt. Det är synd om människorna. Vi får inte vara de vi vill. Eller kanske vi får det- hur mycket vi vill.
Jag vill var en hel människa. jag vill ha förståelse, kärlek och verklig trygghet. Först då kan jag se att det här sakerna finns. Nu har jag tröttnat.
|
| |
|
Inlägg #35: Postat: 2009-04-22 12:11:00
|
|
Vlassis.a |
Det skriker om att personen som skrev artikeln projekterar så in He.. eller så går hon ut efter samlagsperspektivet där kvinnan kan se ut so underlägsen så klart så måste kvinna lära njuta och inte bara skriva om hur det är det rätta sättet att njuta hypokrat
|
| |
|
Inlägg #36: Postat: 2009-04-22 12:53:00
|
|
snälla mannen |
Det är väl inte mitt fel att vissa kvinnor bjuder ut sej och sedan ångrar sej efteråt.Jag har däremot aldrig ångrat något jag har känt eller gjort med dom tjejer/kvinnor jag har träffat i mitt liv.Å det sexuella mellan oss har alltid varit frivilligt.Så jag fattar inte vart Pia vill komma egentligen med hennes snack????
|
| |
|
Inlägg #37: Postat: 2009-04-22 15:10:00
|
|
Robinsonbjörn |
Tur att jag inte lever i en relation med dig! Jag är 68 år, sköter marktjänsten och, veckohandlandet, matlagningen och hästarna för att avlasta min hustru som jobbar heltid och har 7 mil till jobbet. Det finns inga bussar så hon kör själv. Hon får fika på sängen lördagar och söndagar och hon matar hästarna innan hon åker på morgonen så att jag slipper stiga upp. Hon tvättar, jag diskar, vi rider tillsammans och har ett jättefint förhållande. Jag är 68 år och har levt i flera relationer. Alla är inte bra! Det beror inte bara på mannen!!
|
| |
|
Inlägg #38: Postat: 2009-04-22 18:43:00
|
|
Pia K |
Härmed väljer jag att avsluta mina kommentarer i den här artikeln. Ha en trevlig kväll sourzläsare!
|
| |
|
Inlägg #39: Postat: 2009-04-22 21:32:00
|
|
Starka tjejen |
Nu får redaktionen göra något åt den där som snor andras alias. Ett starkt tips är att lugga Kenta Katt i nackskinnet.
|
| |
|
Inlägg #40: Postat: 2009-05-18 18:52:00
|
|
AndreasF |
Det är så man baxnar, det är sådana här krönikor som ökar folks intolerans och förstorar klyftorna mellan könen. Snälla, ta av dig skygglapparna, du når inte ut till någon alls utom de redan frälsta med sådant här prat. Tvärtom, det är rent kontraproduktivt. Inte för att det är "obekväma sanningar", utan för att det helt enkelt är så otroligt subjektiva och vinklade ord att de nästan låter fascistiska.
|
| |