Ett hundliv

Den här tråden diskuterar artikeln Ett hundliv.
Inlägg #1: Postat: 2009-03-11 04:20:00
Elvy
Michael Delavante, mina för närvarande tre katter är till sättet mycket lika dom hundar som ni brukar promenera med och möta. Om det här hemma finns något på golvet t.ex. en möbel eller en papperslåda som vanligtvis inte brukar finnas just där, så går mina katter genast dit och undersöker den mycket noga.
Inlägg #2: Postat: 2009-03-11 11:25:00
Janne B
ELVY o Co/ Vad ska man säga om den apa chimpans som medierna berättar om nu. Som bryter loss sten och asfalt och lägger på hög och sedan har som ammunitionsförråd då den attackerar turister och glanare utanför staketet.Hon planerar alltså krig i förväg i mkt sansat sinnestillstånd. Men blir som den värste krigshetsare då folk börjar komma.....Förklara detta för mig ni som är vana vid djur!!!
Inlägg #3: Postat: 2009-03-11 17:39:00
Ragnhild Blücher
Ännu viktigare fråga, är vem apan Mikaela De la Vante är ?? Varför svarar hon aldrig på kloka inlägg, och varför låter hon motparten vinna genom att få sista ordet ?? -Seså lilla gumman Mikaela, visa nu att du vågar deltaga i debatten !! men pajasen ignorer väl detta också :
Inlägg #4: Postat: 2009-03-17 18:21:00
Sunny
Hundar är bättre familjemedlemmar än de flesta människor. Jag vill passa på att berätta att jag inte försvinner från Sourze utan att min hårddisk krachat så jag är datorlös o har mist allt mitt material.Det enda jag fick klart var mitt manus dit Steno lockat mig.Här är adressen Länk: kapitel1.se om någon vill läsa.Jag har använt mina många artiklar.
Inlägg #5: Postat: 2009-03-17 21:06:00
Janne B
Tack för den länken Sunny / Jag har haft svårt att hitta din Syndabock men nu gick det Ja
Inlägg #6: Postat: 2009-03-17 22:51:00
Sunny
Janne: det var inte "min" syndabock utan det var jag som blev alla andras:Du vet: ett missstag som aldrig borde ha blivit född.
Inlägg #7: Postat: 2009-03-18 09:22:00
Janne B
Sunny/ Ett enda fel ord av mig förvandlar rätt till fel...//Kul att se alla goda ord du fått av Steno och Ramona. Ha en bra dag mitt i allt ditt slit Vännen ja
Laddar...