När Gud kom på middag

Den här tråden diskuterar artikeln När Gud kom på middag.
Inlägg #1: Postat: 2009-03-03 14:22:00
Janne B
HUR SÅG HAN UT - eftersom du blev helt säker på att det var Gud? Hade du ett foto att jämföra med?
Inlägg #2: Postat: 2009-03-03 15:52:00
Thomas L. Aabo
Och vilken gud var det? Undrar polyteisten. ;-
Inlägg #3: Postat: 2009-03-03 22:54:00
Sunny
Vilken underbar artikel!!Du är lite snällare emot Gud än jag var här Länk: sourze.se
Inlägg #4: Postat: 2009-03-03 22:56:00
Ragnhild Blücher
Sedan blickade din granne upp mot skyn, och där fick han se en skata flyga iväg. Skatan satte sig sedan på en annan balkong, och pickade likaledes mot fönstret. Men nu var det inte den fromme Michael Delavante som öppnade, utan en permitterad bilmekaniker. Han laddade sedan bössan och fyrade av en rejäl salva mot den skräckslagna skatan, och skrek: -Där fick du din fan !ingen Gudsupplevelse där inte ;-
Inlägg #5: Postat: 2009-03-03 23:54:00
GunnarL
2/ Och pukkot Thomas L Aabo Thomas med h borde som asatroende inte behövt ställa frågan! Det var natuligtvis Oden - alla vi troende insåg detta omedelbart!
Inlägg #6: Postat: 2009-03-04 09:24:00
Janne B
DET är jag nästan säker på - för jag bor nära Odensberg - en högst imponerande grushög från Istiden.
Inlägg #7: Postat: 2009-03-05 13:24:00
Valdemar J
Patetiskt. Skriver man 50 ariklar dar man kallar 99 av befolkningen for ej "sjalvstandigt tankande" och sedan motiverar detta genom att hosta fram en fullstandigt pubertil politisk "teori" varuti alla kritiker pa forhand avfardas som hjarntvattade bor man nog forvanta sig protester fran den andel lasare som besitter en fungerande BS-detektor. Vill du lagga fram en teori sa 1 missled inte dina lasare med 100 tendentiost kallmaterial dar du citerar "experter" for att fa det att se ut som om du har forskarsamhallet bakom dig nar den overvagande majoriteten i sjalva verket ar emot dig, och 2 ha ryggrad nog att svara pa den kritik du far, istallet for att forsoka dra fokus fran kritiken genom texter dar du later Gud ! besegra bekvamt nerdummade halmgubbar av dina manga kritiker. Det ar ohederligt.
Laddar...