Inlägg #21: Postat: 2009-03-01 03:07:00
|
Hans O |
SAMMANFATTNINGSVIS: Liza Marklund har verkligen SKADAT utsatta kvinnors situation! Allmänheten bli fundersam om detta och underar vad det egentligen kan handla om. Ifall "Mia" skulle översättas på andra fall så betyder det att det finns inga "rena" ärenden utan ofta ligger andra orsaker, och ibland även fabricerade förhållande, bakom kvinnors påstående om hot om våld ifrån män, SKÄMS LIZA MARKLUND, SKÄMS!!!!
|
|
Inlägg #22: Postat: 2009-03-01 21:13:00
|
Mahria |
Jag undrar vad Mia säger idag, när Liza Marklund skyller ifrån sig och lägger allt ansvar på just Mia. Så här sa Liza Marklund för inte så länge sen: "Mia står för sin historia och jag står för min roman." Undrar förresten om Mia vet att Liza har övergett henne? Jag skulle nog tro det. Idag har Monica Antonsson haft besök på sin blogg, av en datoranvändare som är stationerad i Tuscon, Arizona, men det KAN ju vara en tillfällighet!!!
|
|
Inlägg #23: Postat: 2009-03-03 19:09:00
|
Mahria |
Jag läste nyss på nätet att Monica Antonsson är en av de fyra, som nominerats för Guldspaden. Det är oerhört givande att hon får denna uppmärksamhet, för det är stort bara att bli nominerad. Så Monica, ett stort grattis ...
|
|
Inlägg #24: Postat: 2009-03-03 20:32:00
|
peter_ |
Det var roligt att höra Mahria. Hon ska ha priset flr avsläjandet av Marklunds-fejket och den i samband med detta avslöjade pressrötan.
|
|
Inlägg #25: Postat: 2009-03-03 22:43:00
|
Mahria |
Det är Föreningen för grävande journalister, som utser kandidaterna för Guldspaden, gå in på deras hemsida och läs mer...
|
|