|
Inlägg #1: Postat: 2009-02-09 11:12:00
|
|
anneskaner |
Läs vad jag skriver o inte vad du tror jag skrivit
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2009-02-09 12:02:00
|
|
ArHo |
#1 Anna, om du lästa lite fler inlägg, så kanske du får en förklaring på hur vi tolkar din artikel. Jag säger inte i sak att artikeln som sådan är dum, utan ditt sista stycke hakar jag upp mig på, som ger fel singnaler. Man vad tycker du om att våra folkvalda politiker bundar för alla de slag av kränkningar, bortsett några få av dem som äger ett civilkurage. OBS! jag syftar på den omvända rasism som råder i första hand, där de svenskfientliga krafterna blundar för detta kända faktum.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2009-02-09 13:14:00
|
|
Janne B |
När ArHo skriver "hur vi tolkar" så menar han hur jag tolkar, tills han fått fullmakt att tala å andras vägnar! Ordet "svenskfientlig" än inlånat från yttersta högerns produktion....
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2009-02-09 13:35:00
|
|
ArHo |
#3 Och dess motsats Janne, Främlingsfientlig är lånat av ExtremVänstern som du tycks gilla, rätta mig om jag har fel. Och Nästa gång du kommer med ordet "vi" som du gör mellan varven så skall jag påminna dig att du för andras talan.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2009-02-09 13:47:00
|
|
ArHo |
#3 Jag är ledsen att behöva säga till dig Janne, om du ändå ska missförstå det jag skriver, kan du väl poängtera det först, så att jag slipper uppfatta dina inlägg riktade till mig som spydiga kommentarer eller är det en medveten stil att vara giftig och spydig? i så fall kan du glömma bort mitt inlägg.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2009-02-09 14:16:00
|
|
ArHo |
Det finns hur många informationskällor som helst att ösa ur, det är sant. Ponera om vissa ansträngde sig för att sovra bland dessa källor för att visa sin hederlighet om inte annat. Det finns faktiskt en ohederlig allians i den politiska sfären som man har all anledning att se upp med oavsett vilken politisk färg man vill representera. Om jag hade ett politiskt parti jag vurmar för, skulle jag säkerligen tala om dess för och nackdelar, för jag har det svårt med att se de befintliga politiska partierna som rumsrena. Alla som har lyssnat på en riksdagsdebatt måste förstå att många av talarnas argument för ditten och datten innehåller små eller större lögner. Skulle en politiker försöka vara genomärlig i politiken, blev inte den politikern gammal i sitt parti. Alla skulle veta om att samliga partier har väl genomtänkta strategier som är allt annat än rumsrena eller hederliga som är riktade mot oss väljare. Därför kan jag inte sympatisera med några politiska partier så klart.
|
| |