Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Det finns hur många informationskällor som helst att ösa ur, det är sant. Ponera om vissa ansträngde sig för att sovra bland dessa källor för att visa sin hederlighet om inte annat. Det finns faktiskt en ohederlig allians i den politiska sfären som man har all anledning att se upp med oavsett vilken politisk färg man vill representera. Om jag hade ett politiskt parti jag vurmar för, skulle jag säkerligen tala om dess för och nackdelar, för jag har det svårt med att se de befintliga politiska partierna som rumsrena. Alla som har lyssnat på en riksdagsdebatt måste förstå att många av talarnas argument för ditten och datten innehåller små eller större lögner. Skulle en politiker försöka vara genomärlig i politiken, blev inte den politikern gammal i sitt parti. Alla skulle veta om att samliga partier har väl genomtänkta strategier som är allt annat än rumsrena eller hederliga som är riktade mot oss väljare. Därför kan jag inte sympatisera med några politiska partier så klart.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?