Inlägg #41: Postat: 2009-02-04 07:54:00
|
peter_ |
Jag kan ta en diskussion med dig ArHo om dina märkliga idéer, men då du ägnar dig åt smygpropaganda så kommer jag att motarbeta dig. Du har trevliga sidor och är nog en utpräglad sällskapsmänniska. Om du antingen ärligt svarar på de frågor som ställs till följd av dina droppade "sanningar" eller låter bli att föra fram dem så kan vi nog diskutera i en vänlig ton framöver. Jag har inget intresse av att såra dig eller bråka med dig, men jag låter varken din eller någon annans nationalchauvinistiska smygpropaganda stå oemotsagd.
|
|
Inlägg #42: Postat: 2009-02-04 08:45:00
|
ArHo |
#41 Peter, det var en ytterst märklig beskrivning om min person. Jag trodde inte att vi hade en Stasianhängare på detta forum. Ditt inlägg tar jag som ett konkret bevis på att du är smygkommunist och är helt uppenbart medlem i AFA som består av anarkister! Nu förstår jag varför du har den politiska infiltratörens kännetecken. Jag har blundat för detta på grund utav att jag hade högre tankar om dig. Men du är alltså en anarkistisk infiltratör, förmodligen därför du gjorde reklam för Expo infiltratörsbyrån av Östtysk modell som sysslar med politisk angiveri mot dem som inte är politiskt korrekta som också deras hemsida bevisar Ja du, Peter du har all anledning att vara angivare förstår jag nu, synd bara att du är ute i det blå med dina tankar och värderingar om mig. Eller är det hugskott mot yttrandefriheten som ditt inlägg skall föreställa, där du inte tar minsta hänsyn till demokratins frågor?
|
|
Inlägg #43: Postat: 2009-02-04 09:18:00
|
peter_ |
Jaa du ArHo, det är märkligt hur du är helt oemottaglig för kritik, samtidigt som du försöker bli kompis med så många som möjligt. Ta till dig kritiken för en stund. Den är i grund och botten välvillig.
|
|
Inlägg #44: Postat: 2009-02-04 09:24:00
|
ArHo |
#43 Peter, vi får väl se om redaktionen tycker detsamma, hur välvillig din kritk är?
|
|
Inlägg #45: Postat: 2009-02-04 09:34:00
|
peter_ |
Jaså, du har anmält mig. Ja, det vore nog bra att jag blev avstängd ett tag. Jag har inte tid med det här egentligen. Varför tror du att alla klagar på det du skriver? Du anser ju att de är mer eller mindre kloka och vettiga i alla sina andra synpunkter. Kanske de är det beträffande dig också. Visst har många tappat tålamodet att föra en dialog med dig. Det lönar sig ju sällan. Då får du vackert finna dig i att de uttrycker en atityd till det du skriver istället. Ingen vill dig illa. Många tycker illa om en hel del som du dropar här. Särskilt som du vägrar att svara på frågor.
|
|
Inlägg #46: Postat: 2009-02-04 09:43:00
|
peter_ |
I det här fallet säger jag ifrån för att jag inte accepterar att du utnyttjar mig i dina konflikter med andra.
|
|
Inlägg #47: Postat: 2009-02-04 10:11:00
|
ArHo |
#46 Du får väl ta min kritik som en Man och varför skulle du bli avstängd? en fånig tanke du behövs som motvikt för det fria ordet, alltså alla kanske behöver en kontrollant så att vi inte avslöjar förmycket om det som råder i samhället, detta kallar de flesta för demokrati emedan jag har en annan åsikt vad som menas med demokrati. Därför har du din fulla rätt att ha åsikter om mig, men det får inte handla om att förnedra mig på falska grunder, därutav min inlämnade protest.
|
|
Inlägg #48: Postat: 2009-02-04 10:31:00
|
ArHo |
#47 Peter, det är ingen tillfällighet att jag vill vara ensamma vargen och inte liera mig med någon. Mitt sätt att tycka om människor kanske missförstås av dig, jag kör med den enkla regeln om någon visar mig vänlighet så visar jag samma attityd tillbaka och vice versa av mindre lämpat slag, som jag betecknar som barnsligt och larvigt. Vuxna människor kivas som barnungar" har inte något värde för mig eller någon annan heller egentligen. Och en sak säger jag dig Peter, väl mött trots allt.
|
|
Inlägg #49: Postat: 2009-02-04 10:54:00
|
peter_ |
Väl mött själv ArHo.
|
|
Inlägg #50: Postat: 2009-02-08 23:58:00
|
arga gubben |
Kanske kungen skulle kunna vara med och försvara landet........Med sin sabel......på hästryggen? Det skulle vara ståtligt och jag är säker på att inför en sådan anblick försvinner modet hos varje angripare och snöpligt de tar till flykten!
|
|